Siz olsanız gidip bir şansınızı dener miydiniz gitmez miydiniz bir akıl verin lütfen ya 🥺?

Of çocukça biliyorum ama bir yanım diyor git belki tekrar görürsün onu bir yanım boş ver uğraşma falan 🥺 Ama ne yapayım bıktım kaç gün oldu unutamıyorum... Geçen cmt günü otobüs bekleme yerinde akşam gördüğüm çocuğu bugün aynı saatte tekrar gitsem görür müyüm sizce ya takıntı ettim gözleri aklımdan gitmiyor bakıştıydık az biraz ama gitsem mi gitmesem mi onu görür müyüm nasıl bir insan tanımak isterdim onu

Siz olsanız gidip bir şansınızı dener miydiniz gitmez miydiniz bir akıl verin lütfen ya 🥺?
Cevapla