Öyle çok canımı yaktı ki onu unutamıyorum çok şey denedim halde şimdi kiralık sevgili yapsam bile vicdanimin sesi tetikliyor istese ortada olurdu diyor ortada yok bir kere gözüktü.
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Niye ayrıldınız
Birden ayrıldı ortada bir şey yokken ortaya bir şey attı iftira attı aldatmadim halde
Burçlar ne ikinizin
Ben koç o terazi
Bana yazman gereken konular var
Ne gibi
🤔🙄
Sen yaz
Kendine neden izin vermiyosun?
Ne konuda
Nefes almak, yokluğunu ve artık olmayacağını kabullenmek, ruh halinin ve duygularının toparlanması için. Neden izin vermiyosun kendine? Bi dursan mı artık, bi kendi yakanı bıraksan mı?
Uzak duruyorum zaten yazmıyorum uzun süredir sadece o takipde içim sadece iletişime geçse diyeceklerim var takip etmesini istemiyorum
Takip etmesini istemiyosan neden engellemiyosun mesela?
Bildirim gidiyor takip ettim diye nimetten saymasin diye engellemek çare değil gurur yapıyorum sadece o iletişime geçse diye yüzüne söylemek zamanında kırıldım o netliği görmesini istiyorum
Peki diyelim ki bi şekilde iletişim kurdu. Ve sen içindeki herşeyi söyledin. Sence o ne kadar umursamayacak bunları?
İster umursamasin ister umursasin ben diyeceğimi demek istiyorum ona yeteri kadar dürüst oldum başkaları gibi çıkarcı davranmadim çok yargısız infaz yaptı bedelini ödüyor ben yedekde bekleyen sahası olmak istemiyorum bunları gördüm
Peki sen onca şeyi anlatınca umrunda olmazsa bu seni üzmeyecek mi sanıyorsun? Sonuçta hikaye değil, hissettiklerini yaşadıklarını anlatacaksın ve umursamayacak..
Bende diyorum ki ben iletişime geçen olmak istemiyorum ilk olarak ben geçersem umursamaz o gecerse az da olsa ukde kalır umursamaz takılsa bile aklının ucunda kalirim düşünüyorum
Bende diyorum ki yanlış düşünüyosun. Umursayacak olsa üzmez, can yakmazdı. Umursamadığı için yaptı bunları. Bu dediğini yaparsan kendini daha fazla üzmekten başka bi halta yaramaz. Onu artık geçmişte bırakman gerek. Geçmişe bakarak ileri gidemezsin. O şu an belki de devrildi yattı. Sen burada benimle onu konuşuyosun. Kendini neden bu hale düşürüyorsun ki?
Çevreme öyle yansitmiyorum içten düşünüyorum hesaplıyorum olan biteni öyle olsaydım prim verirdim kuzenlerinden biriyle çıkmadım düşman edindiği kişiyle bile çıkmadım diğer bütün çıktığı kadınlar yaptı intikam almak için yapmıyorum benle ilgili çok yalnıs kanıya variyorsun dinlemeden
Seninle ilgili Bi kanım yok. Neden onu geride bırakmadığını soruyorum ben sana.
Yedek sahasında durmak istemiyorum gurur yapıyorum diyorum yazmamak için ona bunu ona demek takipi bırakmasi faceden bildirim geliyor takipi bıraksa içim rahatlayacak
Yedek sahasında olmamak için engellemen lazım her yerden. Ayrıca faceden birini silince vs bildirim gitmiyor şu kişi seni sildi falan diye. Engelle, kurtul, kafan rahat etsin.
Baktı diye önerilerde gösterir birde rehberinde no varsa onun nosunu sildim bir yıldır yok ondan dolayı facesine bakmıyorum 😅
Engellediğin zaman nası görsün öneride ya? 😂
İlla engelle diyorsun 🤔😂
Bas engeli bas bas bas, hadi göreyim seni yiğidim 😎💪 😂
Engelledim valla çok pis gaza getirdin ama engelledikden sonra face sayfam kafayı yedi engelledim halde önerilerde gözüktü 🤔😂😂😮💨 birde başka hesapları da var onları napacam 😅
Hepsini engelle, acıma sakın. Sonra gel. Gerekirse beraber güleriz, beraber ağlarız. Ama her ne varsa hepsini de aşarız kuzu merak etme. Komple hayatının her alanından çıkar onu. Yeter ki artık sana yük olmasın zımbırtı 😉
Öyle yapıyorum artık umarım bela olmaz hür ettim onu anlar artık her uğrayacağı kapı olmak istemiyorum açmam evde yokum artık taşındı 😂 çok sağol cesaretimi açtın yok ağlamam artık aglatmasin rabbim
Sen bitanesin ya 🥰 Ne zaman istersen Bi dost var sana burada
Her zaman yazabilirsin. Ben hep olması gerekeni söylerim sana. Duymak istediğini söyleyip gözünü boyamam merak etme. Ne zaman istersen çekinme gel lütfen kuzu 🥰
Çok sağol ama hayattan bazı tecrübeler aldım korkularim oldu bu insanla savaşırken özellikle benim durum da olan varsa psikolojik baskı şiddet varsa oynuyorsa eski sevgili dikkat etsinler kendiniz olun korkmayın giden gitmek istiyorsa buyursun ben anlamak istedim bir yılda savaş verdim ben onu bunu yaparım dedi şimdi kimseyi sevemiyorum kimseyi kimin ne yalan söylendiğini anlıyorum esirgemiyorum mesafemi de koruyorum sen ayrica sağol varol bir şey olursa haber verim birde kiralik sevgili tuttum kendime bunun için çözmek için iyimi yaptım bilmiyorum
Ben o savaşı narsist birine karşı 3 buçuk yıl verdim, 3 buçuk yıl çöp oldu gitti. Çok iyi anlıyorum seni. Çok yıpratıcı gerçekten..
İptal et o kiralık zımbırtıyı da. Gerek yok öyle şeylere. Elin adamı sonuçta ne b. k çıkacak belli değil. Kendini riske atma lütfen 😊
bir şey soracam engelledin halde geri geldimi iletişime gectimi riske girmem zaten ama şu an napacagimi biliyorum
Ben engellemedim. Beni bilirdi, sınırım kuralım netti her zaman. Ama 2 3 kez yokladı hala seviyo muyum diye
Bende öyleydim inan sen gibi net ama her yuzlesmemde durdurdu arkadaş kalsak da sömürdü başkalarını kattı
cevrenin etkisi de oldu onun kaosdan beslenmesi duymam benim bilmedim bir hayatı vardı bende engellemeyi sevmem günümüz insanlarina benzemek istemezdim ama aklımı karistirmasini istemiyorum artık ben ona netlikle gidip yuzlestim başına geldiklerini kabul etmedi en iğrenç olanı kuzenleri benle beraber olmak istedi onu sevdiğimi bildikleri halde o insanın yüzüne temiz bakmak istedim
Nası iğrenç bi aileymiş ya? Dün gece engelleyerek nası iğrenç insanları geride bıraktın böyle? Bi kez daha gurur duydum seninle, afferin kız sana 🥰
Çivi çiviyi söker