Aşk İlişkileri konusunda 931 cevap paylaştı. sarışınlık göreceli kavramdır bence güzellik ölçütü değildir. Bana ne erkeği ne kızı güzel gelmiyor. İyiki kendimde sarışın olmamışım. Bir bebeklere yakıştırıyorum🤗
Soruna gelecek olursak, illaki bi gözü açılır erkeğin güzellik görünce. Ama burada kişinin dini inancı durumu etkileyebilir. İnancı katı biriyse tüh! yazıklar olsun bir de açılmış falan diye düşünüp daha da soğuyabilir. Zaten toplumda tesettürden çıkan kadını yargılamayan çok az kişi vardır.02 Yorumla
Soran1 yılGüzellik ölçütü olarak yazmadım betimlemek amacıyla yazdım ama size güzel gelmiyor olabilir ama toplum tarafın genel olarak ilgi duyuluyor. Diğer konuda haklısınız ✨✨💕
En İyi Cevaplar
1 yılPişman olabilir ، tavsiyem bir erkeği bu denli takmayın seni doğrularından vazgeçirtmesin yani hiç kimse için böyle yapmaya değmez Allah sevsin bizi 2 sümüklüye beğendircem ya da pişman edicem diye lütfen sonradan pişman olacağınız girişimlerde bulunmayın olacak olan bu senin kararın tercihin, seçimin sana kalmış
114 Yorumla- 1 yıl
Hakkında hayırlısı olsun onu en çok pişman eden şey senin olabileceğin en iyi versiyonun olmak onsuz hayatına gayet mutlu şekilde devam ettiğini göstermek olur açılmani tavsiye etmem zira imtihanın olur Allah korusun hakkımda hayırlısi olsun bacım 🌸
Soran1 yılAmin 🥺🥺
- 1 yıl
🌹
- 1 yıl
hayatına alacak kişi her türlü alır diğer her şey bahanedir yok sevemiyorum isinamıyorum bunlar laf cambazlığından başka bir şey değildir o yüzden kimse için kendinizden ödün vermeyin her insan insandır herkes günaydın iyi akşamları aynı şekilde der mesela
Gizli Üye(30-35)1 yılamannn ne önemi var ki kendini bulamamış iç güzelliğinin farkında olmayan bir insan istediği kadar dışına boya badana çeksin başka işlere yaramaktan öteye geçmez
01 Yorumla
Soran1 yılTamam abim
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılAylar, sonra pişman olabilir evet. Uzun zaman geçmesi lazım 😄
Ben şahsen bir kadından kolay kolay ayrılmam, eğer ben ayrılıyorsam bir nedeni vardır. Asla barışmam.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
49Cevap
Evet, herkes bunu merak ediyor. Hatta erkekler hep sorar, eski sevgilimden ayrıldıktan sonra kız dünya cok değişti dünya güzeli oldu. Hatta onlar merak ediyo acaba bana döner mi dönüp bakar mı diye. Yani kasmana gerek yok, tam tersi oluyor, adaleti sen sağlıyosun. Sen üzülmüyosun onlar yalvarmaya başlıyor. Rahat ol.
614 Yorumla- 1 yıl
Hmm tamam 🤣
- 1 yıl
Gelse ne olur aşık olduğundan mı sanki. Amacı başka 😀
- 1 yıl
Sürünmüyor ki adam yokluyo işte düşerse diye. Amaç belli aynı anda başkasıyla da uğraşıyodur 😂
- 1 yıl
Aynen o yüzden gelip yalvarması önemli bi durum değil yani boşta kalmıştır ve ya fiziki olarak hoşuna gitmişsindir yazmıştır 😃
Hayatına baktığında, yüz vermediğin zaman erkek pişman olur. Öyle güzelleşmeye bile gerek yok zaten. Ayrıca zaten yeterince güzelsindir, bu şekilde düşünme.
40 YorumlaEski sevgilim açılmamı çok istedi öyle daha güzel oldugumu ve herkesin görmesini istedi ve tabiki aşkından ölsemde tek kalemde sildim senle işim olmaz ben o örtüyü süs diye takmadım sonuçta takan kişide bu mantıkla takmalı iki köpegin agzı sulanacak diye oramı buramı açamam bir kişi olsun adam gibi olsun
40 YorumlaSadece dış görünüşe bakıyorsa pişman olabilir ama geçici olur bana göre. Asıl pişmanlık başarı mutluluk falan bence en kıskanılası şeyler bunlar karşı tarafa vay be ne güzel hayatı var artık. keşke dahil olabilsem dedirtmeli
50 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Türbanlı iken güzel olmayan cümlen , çok farklı noktalara çekilebilir bir cümle olmuş. Sanki kapalı olunca çirkin açık birisi olunca güzel gibi bir algı olabilir. Belki bile isteye yazmadın da. Neyse.
52 Yorumla
Soran1 yılBen bu cümleyi kendim için söyledim, yanlış anlaşılma olmasın. Kapalıyken çirkinim ama açıkken bayağı güzelim dedim. Yani kıyas yapmanız için yazdım. Sözüm asla diğer türbanlılara değil. Kapalı olup çok güzel olan kızlarda var tabiki.
1 yılAçıkken çok güzeldi gözlerinde kaybolurdum sonradan ise
Kapanmayı seçti kendisi daha güzel olmuştu ve çekici ama yaptığı hatalardan dolayı şu an 7.5 sene önçesine göre çok daha güzel olsada artık kaçtı tren bizim için
Yani hayır kardeşim gerçekten ayrılmaya varsa büyük bir neden kız beklese ve Türkiye güzeli seçilse dahi pişman olup dönme olmuyor10 Yorumla
1 yılBen bir örneğini görmüştüm. Kız ayrıldıktan sonra türbanını çıkarmış, makyaj kıyafet falan tarz tümüyle değişmiş. Bambaşka biri gibi olmuş. Sevgilisi eminim epey bir üzülmüştür:)
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılEvet ama sadece tesettürlülere ilgi duyuyorsa veya kapalı olmayanları hor görüyorsa durum değişir.
50 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
1 yılTürbanlı olmakla çirkin olmanın bir bağlantısı yok türbanlı iken çirkinsen açıkken de çirkin olursun. Ha açıkken biraz daha güzel olursun ama sonuç aşırı değişmez.
33 Yorumla
Soran1 yılBu kişiden kişiye değişen bir durum. Türbanlılar çirkindir diye genel bir algı yazmıyorum. Sorudaki kız için konuştum. Ayrıca görmeden sonucun ne kadar değiştiğini bilemezsiniz. Yanılıyorsunuz yani.
- 1 yıl
Bana sorarsan exten next olmaz o yüzden başka kişilere yönel
Soran1 yılNext yapmaya çalışmıyorum ama pişman olur mu merak ediyorum sadece.
1 yılOnun pişmanlığı önemli değil ki siz yolunuza bakın o pişman olsun ya da olmasın siz mutlu olun güzel bir hayat edinin onu asıl pişman edecek budur yoksa sizden güzelini de bulunur bir şekilde ama siz bulunmaz siniz bunu hissetirin çevrenize
11 Yorumla
Soran1 yılO kadar haklısınız ki
1 yılMini eteginle tavladigin erkeği yarın başka bir kadın yirtmac farkıyla elinden alır bilmem anlabildimmi sokakta güzel kadın çok...
104 Yorumla- 1 yıl
👏🏻👏🏻
Soran1 yılMini etek ne alaka hanımefendi. Açıklık demek mini etek demek mi? Sokaktaki güzel kadın ile geçmişinin olduğu güzel kadın aynı kefede mi oluyor? Ne kadar yanlış bir algı
- 1 yıl
Asıl seninki nasıl algı seni sevmiyorki bırakmış oranı bursni acincami sevecek
Soran1 yılSevmesini beklemiyorum zaten, ayrıca oramı buramı açıcam demedim ki. Açıklık çıplaklık mı
Gizli Üye(25-29)1 yılGüzellik açıklıkla mı oluyor ne kadar değişiksiniz açılırken sanırım şeytan size bu vesveseleri verdi 🙂 valla benim bildiğim pişman olmak yerine açıldı işte biliyordum oh iyi ki kurtulmuşum diyorlar
33 Yorumla
Soran1 yılAçıklık güzelliktir demeye çalışmıyorum ki. Yanlış anlıyorsunuz
Cevap sahibi1 yılFarkındayım fakat sırf siz güzelleştiniz diye size dönen bir insana zaten güvenemezsin ki yarın bir gün senden daha güzelini bulunca yine terkeder bırak seni sen olduğun için seven biri çıksın
Soran1 yılBu konuda haklısınız
- Aşk İlişkileri konusunda 566 cevap paylaştı.
1 yılErkekler ne istediğini biliyo mu da güzel kızı kaybedince üzülsün ya da üzülmesin boş ver sen kendine odaklan ilerki hayatına odaklan 🙂
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 393 cevap paylaştı. Kafada bitirdiğin insan isterse en iyi model olarak falan çıksın çok da işe yaramaz.
Ama kafada bitirmediyse de zaten o her zaman bir pişmanlık duymuştur, açılmakla alakalı değildir.21 YorumlaOlabilir de olmayabilirde. Bu hayatta her şey oluyor
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Sırf güzellik için gelen adam samimiyetsizdir başka güzel için yine gider..
20 Yorumla
1 yılErkeklerin en çok önem verdiği şey güzellik olduğu için, evet pişman olur.
20 YorumlaPişman olurum tabiki de bu tarihteki kızla jübile yapmak için elimden geleni yaparım
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılTakdir ettim aşkım 😘💕 oh olsun ona, kıyamet bilsinler... Sakın yüz verme 😘 ve emin ol çok pişman olup stalklamaya bile başlamıştır 😅
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılİster açık tenli ol ister sarı saçlı, ister açıl ister kapan. Şu bir gerçek ki bu soruyu soran kız boş işlerle uğraşan, bomboş ve basit bir kızdır.
37 Yorumla
Soran1 yılTamam, teşekkür ediyorum.
- 1 yıl
Genellestirme yapman aşırı saçma kişiden kişiye değişir o senin boş insan olduğun buradan belli
- 1 yıl
@JEKWKWKWKWKAKWK sorduğu sorudan belli boş olduğu çocuk haklı özsaygısını yitirmiş bir bo. ka yaramayan s. ik. inde bile olmayan biri için hala çırpınıyor size böyle yapınca yaranılıyor galiba anlamadım
Soran1 yıl@JEKWKWKWKWKAKWK Genelleme mi yapmışım? Tamam öyle olsun, teşekkür ederim yorumunuz için.
Soran1 yıl@JEKWKWKWKWKAKWK Bu arada profilinize baktım da biraz çelişkili geldiniz bana. Tesettürlü değilsiniz, hakkıyla yapmayacaksanız hiç yapmayın. Rahat bırakın başörtüsünü. 🫣🫣🫣🫣
Soran1 yıl@JEKWKWKWKWKAKWK Genelleme yapmıyorum kişiden kişiye değişeceğini belirtmeme rağmen bu yorumu yapmanız aşırı saçma. Sizin de algılarınızda problem olduğu belli. O başörtüsünüde kafanıza aksesuar olarak boş boş taktığınız bellli djdjjdjdjdjjdjd
Soran1 yıl@mahirfhcfh Tamam, yorumunuz için teşekkür ediyorum beyefendi.
1 yılİstediği kadar pişman olsun öyle erkekten hayır gelmez
10 Yorumla
1 yılHer erkek erişemediği kadını aşağılar hatta her fırsatta aşağılar fakat gece rüyalarında o kadına övgüler düzer bu yüzden de olabildiğince uyumaz sdfsdfdf 😅😈✌️
20 Yorumla
1 yılAyrılığın nasıl olduğuna bağlı biraz. Yaşanılanlar farklılık gösterir.
Gören herkes sorduğum soruya bakıp okuyarak düşünecelerinizi belirtebilir misin? Teşekkür ederim00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 973 cevap paylaştı.
1 yılSana tekmeyi basmış geçmişe atmış biri için inancından taviz vermezsin.
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
s 1 yılKapalı olduğu için ilgisini çektiyse güzelliği umrunda olmayacaktır
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılHayır yollu olmuş der kapalıysan açılma değerinde kal. Kapalıyken de güzel olabilirsin sevdiğine.
30 Yorumla
1 yılgüzelliginden dolayi ayrilmadiysa olmaz ifritin biriydi belki tas gibi olsa neye yarar
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılTrol mroll.. vurmak icin pismanlik ayaklarina yatabilir
10 Yorumla
1 yılAçılan kadını tasvip etmem ama bir şey de söylemem.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılYa zaten kadınları öyle giydiren aileleri oluyor Allah in emri falan hikaye anne baba abisi ablası dayısı halası teyzesi dedesi zorla kapatıyor kızları kimsenin yaradanın emrine uyduğu falan yok sende kafana göre giyin
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBirisi kendini birilerine göstermeye çalışıyor kuyruk acısı zor
25 Yorumla
Soran1 yılHaklısınız, teşekkür ediyorum yorumunuz için.
Cevap sahibi1 yılNe demek
Cevap sahibi1 yılÖzür dilerim trol olduğunu yeni gördüm kusura bakma lütfen 🌸
Soran1 yılTroll olsa bile dediğiniz hoş değildi.
Cevap sahibi1 yılTamam ablam
Zannetmiyorum. Ben ayrıldığım kızları hatırlamıyorum çoğu zaman.
00 Yorumla
1 yılAbazan erkekler pişman olur genelde normal düzgün erkek bırakmışsa orada kalır
00 YorumlaCok sacma ya bu durumlar. Kim kime neyin nispetini yapiyor.
00 Yorumla
1 yılBen olmazdım, benimleyken güzelleşmeyecekti ve olduğu gibi devam edecekti.
00 Yorumla
1 yılÖnce o kızı bi tel'in edelim. erkeğe sonra bakarız
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılAyrıldıysam benim için bişey ifade etmediği içindir güzellikte işe yaramaz yani
00 Yorumla Ayrıldıysam tip ile ilgili kesinlikle olamaz kişiliği insanlığını kaybetmiş kişiler yüzeysel bakar insana
10 Yorumla
1 yılTrol soruya 100 yorum gelmiş nerdeyse. Ülkenin ilgilendiği konulara bak hele aq
10 Yorumla
1 yılMuhafazakar biriyse tiksinir bu davranıştan. Fakat seküler biriyse özleyebilir. Erkekten erkeğe değişir yani bakış acılarına bağlı bisey
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılAksine sevinir çünkü o kız boş kalıp kendine beddua edemez 😎😎
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSeni sevmiyorsa olmaz. Kalbi senin için atmıyorsa olmaz.
00 Yorumla
1 yılAçildiysa daha da soğurum güzel olsa ne olacak gelen giden herkesle yapmıştır o işi
166 Yorumla
Soran1 yılIyyy zihne bak dhkdmdmdmdmmdmd
- 1 yıl
Allah'ın emrine karşi gelen kadın her şeyi yapar
Soran1 yılOnlar değil ama senin gibi ahlak ve namus bekçiliği yapan her şeyi yapar. Hep senin gibiler aldatıyor ne hikmetse djdldkxk Ama sorsak açık kadınlar yollu dersin
- 1 yıl
Sen bakire misin klasik sorum bu büyür cevap ver ve beni doğrula.
Soran1 yılHiç birini aldattın mı doğruyu söyle? İtiraf et, itiraf etmene gerek yok her şey ortada ama söyle yine de dürüst ol.
- 1 yıl
Elahmdulillah hiç sevgilim olmadı, eskorta gitmedim evlenmedim. Şimdi sen söyle ama gerçek söyle. Patlak misin
Soran1 yılHskskskldl inanıyoruz inanıyoruz dbndndndn
“ Kim ahlah bekçiliği yapıyorsa bilin ki en ahlaksız o dur” Ve yine haklı bir cümle. Ahlaksız olduğun belliydi zaten dediklerinden itiraf etmiş oldun djdjjdk- 1 yıl
Daha hala cevap vermedin soruna sayfama gir sorularıma bak anlarsın.
- 1 yıl
Tik yok cevap belli iyi geceler
Soran1 yılSize de iyi ve ahlaklı geceler beyefendi.
- 1 yıl
Kim hakli
- 1 yıl
Yaşa. Bak cevap veremedi kim bilir bu turbanliykende yapmıştır.
Soran1 yılİmandan ve ahlaktan bahsediyorsunuz ama namusuma herkes içinde iftira atıp çok büyük bir kul hakkına giriyorsunuz. Kuldan utanmıyorsunuz, bari Allah’tan korkun. 😂
- 1 yıl
Ne yani turbanliyken sa.. kso çekmedin mi?
Soran1 yılBunların hepsinin ekran görüntüsünü alıyorum, siz merak etmeyin 👌🏻
- 1 yıl
All y. ragima kadar al hatta ver x hesabını bu gece bizim olsun aletime kadar her yerimi atarım sana. Eski sevgili filan kalmaz aklındaki zehiri unuttururum sana
- 1 yıl
Sence türbanı çıkarmış birine haddini bildiren birine akp ceza keser mi? Seni s.. ksem gene ceza almam ki dediklerimde suç unsuru yok.
- 1 yıl
Sak.. so kraliçesi seni
- 1 yıl
Gel videoda atarım sana gel.
Soran1 yılTesettürlü kadınların yolsuzluğundan bahsedip kendi cinsel fotolarınızı atmanızdan “kim ahlak bekçiliği yapıyorsa ahlaksızdır” lafını kanıtlamış oldunuz, teşekkürler
- 1 yıl
Elhamdülillah. Kızım bugun seni tavlamak için herşeyi yaparım. Ahlaksizliksa en iyisini yaparım yeterki benim ol
Soran1 yıl@mylfe343 Haklı bulduğunuz kişinin aşağıdaki yorumlarını da okuyor musunuz?
- 1 yıl
Okusun ne olacak kadının düşmanı yine kadin
- 1 yıl
Tr de kız tavlamak ne kdr zor.
- 1 yıl
Gelmiyeceksen sil ya ugrasamam
Soran1 yılTekrar iyi geceler diliyorum.
- 1 yıl
Bu gece bosa.. ltsaydim hiç değilse seni
- 1 yıl
Bu gecelik sadece
- 1 yıl
Hayatımda ilk kez tr kızı boş... altmak istyrmm
Soran1 yılAhlaka ve edebe davet ediyorum. İyi geceler tekrardan engelliyorum, tesettürsüz kadınlar değil sizin gibi erkekler ahlaksızdır. Yarın da bu ekran görüntüleri ile ilgili gerekli işlemleri yapacağım.
- 1 yıl
La boş konuşma ya
- 1 yıl
Düşünce özgürlüğü isteyen istediğini der bende ss aldim hükümete küfür ettin sonra sildin.
- 1 yıl
Kesin fetecusundur de sen
- 1 yıl
Silsene lan
Soran1 yılHükümete küfür etmedim, silinen mesajlar geri getirilebiliyor zaten. Hükümete küfür ettin iftirası attığınız ortaya çıkar yani. Fetocülük ifitrası da dahil Savcılık silinen mesajlara kolaylıkla ulaşabiliyor. KS hesabınızda kapasanız bile ID nizden size rahatlıkla ulaşabiliriz, rahat olun.
- 1 yıl
Eee diyelim ulaştım ne olacak. Gel ben sana adresimizde vereyim ne olacak yani. Ben bu tür şeylerden korkmam kızım. Senin karşında gerçek erkek var. Devletimiz tecavüzcü i.. neleri salıyor bir iki laf söyleyen bizi mi hapise atacak puahahah
Soran1 yılDevletimiz sınırsız özgürlüğe izin vermiyor. İnsan haklarını kouran bir devletimiz var Elhamdülillah. Düşünce özgürlüğü adı altında küfür etmenizin hesabını devlete vereceksiniz. Özellikle de Akp diye küçümsediğiniz devlete
- 1 yıl
Allah Allah iyi hadi bakalım en azından tanışırız belki bir aşk doğar aramizda
Soran1 yılBelki cezaevinden birini bulursunuz djkdokdk sizi orada yaşatırlarsa tabi kldkldldl
- 1 yıl
Aman Allahım cinayet işledim demek ki hemen hapislik oldum 5dk tuhh
Soran1 yılHukuk bilmiyorsunuz belli ki, cahillik işte. ama yakında öğrenirsiniz iyi geceler. Sözlü cinsel taciz, cinsel hakaret, hükümeti aşağılama, iftira, halkı galeyana getirme, iftira, cinsel şantaj vb. Tüm bu suçları işlemiş bulundunuz iyi geceler
- 1 yıl
Ulan seni bulmak lazım ha adın çıksın da yeter o bana. Hukumetimize asagilamadim. Sen hele ver bakalım adın soyadın adresin çıksın beraber konuşur anlaşır güzelim.
Soran1 yılSenin hayatın boyunca gelemeyeceğin yere ben 2 yılda çalışıp geldim eee müslümanız değil mi? Çalışkan olmayız, telefon başında kızlara cinsel taciz mesajları atmaktansa kendimizi geliştirmeliyiz. Bu yaşa gelmişsin kimse seni istememiş evlilik bile yapamamışsın bdkdldkkdkd Kıllısın göbeklisin suçlusun dnsjjdjdj
- 1 yıl
Kıllı olacaz tabii erkek adam kılsız mi olacak. Gobekliyiz tabi tr erkegi gobeksiz mi olacak.
- 1 yıl
Neyse a.. mk bize tango yolu gözüktü oradan dusurecegiz artık bı turbanli
- 1 yıl
Hey kalbini kirdiysam özür dilerim
Soran1 yılKorkudan profilinizi gizlemenize gerek yok ki savcılık gizli profillere ulaşabiliyor tıpkı hükümete ettiğiniz hakaretlere ulaşabileceği gibi fkkfkfk
- 1 yıl
Ne korkusu yavrum Senin hastanın ben
Soran1 yıl@ruhunsesi ayy haklısınız çook teşekkür ederimm
- 1 yıl
Lan trolluyuz a.. q moderniz kızım biz
- 1 yıl
Bakirim tabi maalesef
- 1 yıl
Sayfama bak
- 1 yıl
Yapamadım evet ama eskortada gitmedim
- 1 yıl
Eyvallah
- 1 yıl
Elhamdülillah
- 1 yıl
Tmmmm
Soran1 yıl@lɑɗywiƞe Aman boş ver cevap bile verme şuna. Tesettürsüz karın y*lludur diyor sonra gel ç*plak foto atayım diyor cnncnxnxnx yazık işte özürlülük belirtisi. Ben gerekeni yapıcam zaten
1 yılBen bile pisman oldum simdiden 😂
20 Yorumlaolur hemde çok pişman olur çirkin kız yoktur bakımsız kız vardır
20 Yorumla
1 yılSoymadan bilemem kardeş içinden ne çıkacak bilemem 🙃
07 Yorumla
Soran1 yılBen sana ne diyorum sen ne anlatıyorsun defol git aw abazası
- 1 yıl
Çocuk bu düşüncede bi zihniyetten kurtulduğu için sukur namazlarına durmuştur bu durumda meraklı kişi sensinki pişman olan da sensin 😅😅😅
Soran1 yılSen kendi zihniyetinin ne kadar iğrenç olduğunu unutuyorsun herhalde. 😂😂😂
- 1 yıl
Ben zihniyetimle mutluyum açılınca güzel olduğunu sanan zihniyette olmaktansa benimki daha ideal gibi hiç değilse benim ağzımda lafta olan şeyler seninkiler içine işlemiş
Soran1 yılTamam tamam haklısın aynen
Soran1 yılSorma sabahtan beridir cevap yazarak ilgi gösterdiğiniz için teşekkür etmek istiyorum, sayenizde süper soru seçildi.
- 1 yıl
Tanışarak kutlayabiliriz😀
- Aşk İlişkileri konusunda 322 cevap paylaştı.
1 yılKız ona napsa az bile
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılTrolünü beğendim yiğidim seni tanımak isterim. d
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSadece Güzellik İçin Ayrıldıysa Pişman Olur Şunu Söyleyebilirim ki Sadece Güzellik İçin Üstünü Açmak bana göre hoş bir şey değil dinende yasak Sorumluluk Ona Ait Herkes Kendisi Bilir
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılAçıldı diye acırdı kıza bence iyi bir dalga geçerlerdi erkek ortamında
11 Yorumla- 1 yıl
Ama kendisinin başı açık sevgilisi var
1 yılAyrılmadan güzelleşseniz de kimsenin başı ağrımasa
00 YorumlaNiye pişman olayım sürüyle var dünyada 😀
02 YorumlaNiye aws hic mi acik gormemis kızı.
01 Yorumla
Soran1 yılHayır
1 yılBen türbanlıyı daha çekici bulurum
00 Yorumla
1 yılEşşek gibi anırır 😀😀
00 Yorumla
1 yılKişinin benlik algısı düzgün çalışıyorsa, hayır.
00 Yorumla
1 yılAçıl kanka açııll ben arkamdayım hahahahhaha
31 Yorumla- 1 yıl
Arkandayım*
Gizli Üye(36-45)1 yılZannetmiyorum kurtulduğu için şükredebilir
12 Yorumla
Soran1 yılŞükür namazı kılarız o zaman
Cevap sahibi1 yılHadi başlayalım madem 🤭
1 yılHemde çok pısman olurlar
20 Yorumla
1 yılYanında daha iyisi yoksa çok pişman olur
20 Yorumla- Devamını Gör (36)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer