Bir erkek eski sevgilisinin güzelleştiğini görünce kaybettiğine pişman olur mu?

6 aylık sevgilimden sevdiğini hissetmediğim için ayrılmak istedim. Belki itiraz eder beni sevdiğini söyler sandım ama o da kabul etti ayrılmayı. Bende sinirlendim ayrıldıktan 2 hafta sonra yurtdışına çıktım. Küçük yerde yaşıyoruz bir üni açılmış yeni kızlar gelmiş o da hemen biriyle çıkmaya başlamış. Zoruma gitti be. Kızda tip yok arkadaşlarımın çoğu hava atmak için çıkıyodur dediler.
Sevgilim bana ilk konuşmaya başladığımız zamanlar kilolusun demişti (açıksözlüdür kendisi) sonradan da arkadaşının fiziği çok güzel diyerek mesaj vermeye çalışmıştı galiba. Ben kilo vereyim diye.
3 ay sonra geri dönecem onu geri kazanmak için ne yapmalıyım kilo verirsem işe yarar mı geri dönmesi.
Erkekler siz olsanız eski sevgilinizde nasıl bir değişim gördüğünüzde geri dönerdiniz ya da kaybettiğinize pişman olurdunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
...
Bir erkek eski sevgilisinin güzelleştiğini görünce kaybettiğine pişman olur mu?
Cevapla