Erkek kendisine verilen ilgiyi kaybettiğinde pişman olur mu?

Şimdi bizim 1 yıllık ilişkimiz vardi. Ama ne sebep ten olduğunu bile bilmiyorum beni engelledi. Kesinlikle ona dönmeyeceğim zaten sonumuz yok. Ona çok ilgi gösterdim aradim sordum ben seninle ne yapacağım derdi hep en son bana karşı koyamiyorsun degilmi dedim evet demişti. Pazartesi aynı yerde çalıştığımız için o izinden dönecek. Ben onun numarasını sildim. Onun yaşı çok büyük benden 50 kusur yaşında. Bir erkek ilgiyi kaybettiğini anlarsa pişman olur mu?

Güncellemeler
+1 yıl
Adam evli
Erkek kendisine verilen ilgiyi kaybettiğinde pişman olur mu?
Cevapla