Özlemek tabiki de. Kıskanmaya herkes kıskanıyor. Benim eşimde çok kıskanç ama bana ne ilgisi vardır ne sevgisi. Karı kızlara da bakar. Ama çok kıskanç. Yani benim için için sevgi Özlemek, heran her dakika yanında olmak istemektir. Bu yüzden cevabım özlemek.
Özlemek ve kıskanmak, farklı şekillerde sevgi belirtileri olabilir. Özlemek, birini düşündüğünde kalbinin biraz daha hızlı atması, yanında olmasını istemek gibi tatlı bir duygudur. Sevdiğin birini özlemek, onun senin için ne kadar önemli olduğunu gösterir.
Kıskanmak ise, birini kaybetme korkusuyla ortaya çıkan karışık bir duygudur. Ama dikkat et, kıskançlık fazla olursa ilişkinin üzerine kara bulutlar çökebilir. 😂👍 Bence özlemek daha saf ve şeker bir sevgi belirtisi. Çünkü uzaktayken bile ona olan bağını hissediyorsun. Sen hangisini daha çok yaşadığında sevildiğini hissediyorsun? 💞