Özlemek daha büyük sevgi göstergesi. Özleyince insan daha çok seviyor, daha çok özlüyor. Ve bazı şeylerin kıymetini daha çok anlıyor. Ama kıskanmak her zaman olan bir şey, hep kıskanır zaten insan...
Özlemek. kıskançlık çoğu zaman çok mantıksız oluyor. Biz iletişim ve kadın, erkek ilişkileri konusunda rezil bir ülkeyiz. Yeri geliyor çok yakışıklı, kariyerli erkeklerin bile çevresinde kimse olmuyor. Aynı durum kadınlar için de geçerli. Haa seviyeli, eli yüzü düzgün insanların olduğu, iletişim kurmayı becerebilen insaarın olduğu bir toplumda yaşasaydık işte o zaman kıskanırdım. ama bu şartlarda lüks. Hem adamakıllı biri olacak, hem eli yüzü düzgün olacak hem de sana bakacak. o işler zor işler. Bu yüzden kıskançlık bana çok ergence geliyor. haa denk gelirse de kırk yılda bir denk gelir.
Kıskanmak sevdiğiniz kişiyi sıkabilir bunalıma sokabilir Bence bu bir sevgi göstergesi değildir Eğer birini gerçekten özlüyorsan kesinlikle onu seviyorsundur. Örneğin biri beni kıskandığını söylese "Acaba niye böyle düşünüyor kıskanacak ne yaptım ki ben gayet normal davranıyorum" derim ama biri "seni özledim" dese "demek ki bana değer veriyor beni seviyor" diye düşünüyorum