Nişan atmak kötü bir durum mu? ben üçüncü kez yüzük taktım mutlu değilim sizce napmalıyım?

Üçüncü kez nişanlandım. Ama mutlu değilim bunun ailesi de kötü. Kafam o kadar karışık ki bi daha yüzük atarsam evlenemem ya da artık hiç evlenmek istemiyorum bile belliki şansım yok..
Nişan atmak kötü bir durum mu? ben üçüncü kez yüzük taktım mutlu değilim sizce napmalıyım?
Cevapla