Baktım hiçbir erkekten hayır yok kimse ciddi düşünmüyor Bu devirde Ben de kendi yüzüğümü kendim aldım taktım parmağıma😊


Tek taşımı kendim aldım tek başıma kendim taktım girmesinler havayaaa 👸💍
Teşekkür ederim 🌸
Eziklerin efendisi.
Cevap
13Cevap
Hayır, kendinize hediye almanız bence iyi
İyi etmişsin çok güzel yakışmış bende zorla eşime aldırdım 🤣
Bende zamanında aldım kendime eziklik değil.
sadece insan buruk hissediyor yalan yok
Hayır değildir, o zaten tektaş gibi değil güle güle kullan
ben de zamanında almıştım. severek kullandım. hiç de eziklik değil
Çok güzel olmuş, yakışmış. Güle güle kullanın iyi günlerde..
Hayır neden eziklik olsun kendine hediye almışsın güle güle kullan
Bekarsan nisanli felan zannedebilirler hayirli olsun pandoranin yuzuklerini felan alsaymissin sanki bu konuda daha iyi olurmus
Kim ne zannederse zannetsin Önemli olan benim kendimi mutlu hissetmem teşekkür ederim
yo neden eziklik olsun ki bi çılgınlık yapmışsın ne güzel
Hehhh aynen böyle yap helal olsun ciddiyim bu konuda
Bu tek taş değil. Tek kaya güle güle kullan
en sevdiğim masrafsiz kadın modali
Yoo iyi yapmışsın ben de yapicam öyle bişi
Ablanın yüzüğünü geri ver ergen
Hiç ilgisi yok yalnızlık işareti sadece
Kısmetin kapanacak kız 😂😂
Şarkının insan üstünde etkisi.. 🙂
Bende almayı düşünüyorum galiba 😅🧞♂️
Yoo niye olsun paran varmis ki almışsın.
Değildir, yakışmış.
Ciddi düşünenleri görmezsiniz
Erkeğe iş çıkarmamışsin ne güzel işte 😅
İstesen alırdık yahu
Güle güle giy xd
Heves etmissin almışsın bunda bisi yok
En güzelini yapmışsın
En iyisini yapmışsın 😃
Sen bilirsin
Eziklik değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar