Erkek arkadaşım arkadaşlarına çok bağlı, her tartışmamız arkadaşları yüzünden çıkıyor bıktım artık?

erkek arkadaşım çok sosyal ve arkadaşlarından kopamayan bir kişilik. arkadaşları hakkında kötü bir şey düşünmek ona hakaret etmek gibi bir şey benim için bile ve gerçekten çok karaktersiz arkadaşları var sürekli aramız onlar yüzünden bozuluyor, bende onlar yanındayken benle iletişim içinde olma dedim sizce ne yapmalıyım :(
Erkek arkadaşım arkadaşlarına çok bağlı, her tartışmamız arkadaşları yüzünden çıkıyor bıktım artık?
Cevapla