Yakın erkek arkadaşıma sinir oluyorum, haklı mıyım?

Kendisi benim sanaldan arkadaşım. Ama bazı hareketleri hiç hoşuma gitmiyor. Kendisi masa başı bi işte çalışıyor ama sürekli yorgun ve uykusu bar. Sabah yazıyor uykum var. alt tarafı 7 de kalkıyor. İşe gitmek istemiyor falan. Bunu diyen çocuk da 24 yaşında ve çalışmak zorunda zaten. Ben öğrenci olduğum halde hep çalıştım ve okulunu bitirmiş bir erkeğin böyle isyan etmesi benim sinirimi bozuyor. Bir şey alırım bana almıyo musun der kaç para diye sorar paran bol gibi şakalar yapar bana almıyorsun hiç bişey der şaka da olsa hoşuma gitmiyor. Çocukça davranıyor bir erkeğe yakışmıyor bence. Eve gelir işten direkt uyur. Yani bu kadar canı tatlı olması hoşuma gitmiyor. Sizce haklı değil miyim?3 lafından biri uykum var😀
Yakın erkek arkadaşıma sinir oluyorum, haklı mıyım?
Cevapla