aşırı derecede alıngan ve yanlış anlayan biriyim ne yapmam nasıl davranmam gerek ikili ilişkilerde
erkek delisi filan değilim bu gidişle evlenenemem de :D
erkek delisi filan değilim bu gidişle evlenenemem de :D
Bende öyleyim en ufak hareketi üzerime alınırdım saçma saçma ağlar triplere girerdim hatta ama insan gerçekten sevdiğini anladığı zaman ne söyleyerse ne yaparsa hiçbirisine alınganlık yapmıyor yani yeter ki sevdiğini hisset
evet aşırı derece de tripliyim ortam da bir laf konuşulsa bile üstüme alınırım bakalım beni de sevecek biri çıkacak mı karşıma...
Çıkar elbet neden çıkmasın
biraz rahat ol ve seni sevenin sana kötülük etmeyeceğini dusun
sevilmedim yani sevildiğime inanmıyorum değer görmedim çünkü
o zman karşna çıkmamış daha acele etme sabırlı ol
teşekkür ederim.. hayırlısı
bu şeytandan Kaynaklanıyor.
Nefsini terbiye et. Yoksa çok sıkıntı çekersin. Çocukken bende çok oluyordu bu. Çaresi Allah'ın emrettiği şekilde yaşaman. Çünkü bu bir hastakıktır
en mantıklı ve güzel yorum için teşekkür ederim dediğin gibi kendimi namaz kılarken daha huzurlu daha sakin hissediyordum şu an kılmıyorum utanarak yazıyorum ama..
Sadece namaz yetmez.
SubhanAllahi VebiHamdihi zikrini günde 200 defa söyle. İnşeallah herşey yoluna girer.2 hafta sonra iyileşirsin
allah razı olsun..
Amin. İnşeallah
Bende öyle, istersem dünyalar kadar seveyim sinirli anımda her şeyi yapabilirim ama sinirim geçince fazlasıyla mutlu ederim.
bende aynı durumdayım
Cevap
6Cevap
olsun kendin gibi ol elbet seni olduğun gibi kabullenen biri çıkıcaktır sen kendinden taviz verme yeter ki
teşekkür ederim..
rica ederim..
seni seven böyle sevsin kimse için karakterinizi değiştirmeyin
Sana benim gibi biri lazım o zaman 😂
ne üçün?
Beraber halay çekmek için
la ley lo si do :)
Hoppala cuppala
abartma bence
ok kib by
Senin heryerin febri davransa nolur 😂😂😂👌
nasıl yani anlamadım bozkurt?
evet biliyorum ama kendime engel olamıyorum
ilk olarak bahsettiğim erkek arkadaş değilde ciddi bir ilişkiydi ikincisi yazım hatanı da al burayı terket '''yalnız''' l ile yazılıyor ''yanlış'' n ile
Evlenme ya pişman lik
evlenme taraflısı değilim ama nasip kısmet :)
Sevmiyorum senin gibileri
bende sevmiyorum bu huyumu ve benim gibi davrananları ama kendime engel olamıyorum
balık
balık burcunun tüm özelliklerini taşıyorum hastalık derecesinde değil şükür
evet bir sorun var zaten isabetli yorum 13 yaşımdan beri bipolar bozukluk yaşıyorum
65 kiloyum bunun yüzünden kilo veremiyorum mesela :D sürekli bir şeyler yiyorum canım sıkkın olsa mutlu olsam yine de yiyorum
anaokulunda kullanıyordum ne alaka anlayamdım
tamam
Evde kalsan daha iyi ne yapacaksın ilişkiyi sor ilişkisi olanın yaşı ilerliyor 😂😂
nerdee olsa da sevsek
anlamadım?
teşekkür ederim diyorum bende o zaman :)
aynı ben asdfg
hahahahh
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar