Çok fevri davranıyorum? bu yüzden erkek arkadaşım olmuyor?

aşırı derecede alıngan ve yanlış anlayan biriyim ne yapmam nasıl davranmam gerek ikili ilişkilerde
erkek delisi filan değilim bu gidişle evlenenemem de :D
Çok fevri davranıyorum? bu yüzden erkek arkadaşım olmuyor?
Cevapla