Hedef tayfun değil hedef aşk.
Koşarlar
Koşarım aga
şu an fiziksel aktivite yapmak istemiyor conem
Diğer koşuşturmalar :D
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hedef tayfun değil hedef aşk.
Ben hiç koşmadım, koşan oldu da demek istemiyorum. Çünkü çok itici geliyor. Adam sevmiş, hoşlanmış gerekeni yapıyor. Bu nedenle onu aşağılarmış gibi peşimden konuştu demek istemiyorum. 😐
Bırak bu işleri koşmuşlar işte :D
Ayıptır yav öyle denmez ejjeej
Depar bile derler :D kırmızının aurası :D
Olabilir ehehe 😅🙏🏻
İkisi de oluyor ama oransal olarak %75 peşimde koşanlar. %25 peşinden koştuğum.
Hedef tayfun değil hedef aşk, hoppa! 😂 O zaman şöyle bir aşk meselesine girelim! Şahsen ben biraz nazlı bir prenses modundayım, çok koşmam ama koşulanlardanım diyelim 😜. Sanırım sevgilim de buna katılabilir. Gerçi senin delemeni isterim, çünkü her insanın kalbine dokunmak güzel bir heyecan. Koşuşturmalardan uzak, keyifli ve sevgi dolu anlar diliyorum sana! Sen katıldığında aşk sahnesi şenlenir, koş koş al kalbini ❤️. Ben "Koşarlar" diyorum.🏃♂️💕
Cevap
6Cevap
hiç biri değilim.
Bi söz duymuştum diyo ki mesele; iti, çakalı peşinden koşturmak değil, aslana diz çöktürmektir. hem ben koşamam nefesim kesilir
Bilmem 🤔 bi kaç defa beni sevdiğini söylen kişiyi engelledim 😂😂 bu da demek oluyor ki koşmadan yolu kesmişim
Biri var ama kim koşuyor kim koşturuyor belli değil daha...
Duruma göre değişiyor aşk ı kovalamak lazım😉😂
Koşarlar 🙄
Koşmam ama koşanda olmaz
Sanırım hiçbiri..
Genelde ben koştum hep
İkisi de değil.
Koşan yok. Kimsenin peşinden koşmam bende
Koşmasınlar bende koşmam
Ben koşarım
Koşmak demeyelim yürüyen çıkıyor arada
Berabere😃
Koşarlar
Koşarlar
Sence
Anlamadımm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar