Sanırım birini Takıntı yaptım sanırım ama bilmiyorum ne yapacağım?

Onu seviyordum ve istiyordum. Ama çok olaylar yaşadık. Ve bana benimle olmayacağını,10 yıllık ilişkisinden yeni ayrıldığını söyledi? Ne yapmam gerekiyor. Onsuz kalma düşüncesi çok korkunç geliyor. Ne yapacağım?
Sanırım birini Takıntı yaptım sanırım ama bilmiyorum ne yapacağım?
Cevapla