Önceleri hep ben severdim, ben ilgi gösterirdim, atılan mesajlara saniyesinde dönerdim, ben çabalardım, bitmesin diye ben uğraşırdım... Artık bitti... Yeter... Artık beni sevmeyen kimseyi, sevmeyeceğim. Benim için çabalayacak, benim için uğraşacak, benim üzerime titreyecek... Bunlar olmadığı sürece, sevgi yok... Sevdik de ne oldu? Bir tarafları kalktı... Artık her şey karşılıklı... Anladım ki, aşk da karşılıklıymış... Tek taraflı sevgi hiçbir halta yaramıyormuş... Böyle çıkar uğruna dostluk, arkadaşlık, aşk gibi şeyler yaşayanların olduğu bir devirde, karşılık beklemeden bu kadar fazla sevmem benim enayiliğimdi zaten... Biraz da siz çabalayın, hatta biraz değil artık çok fazlaca siz çabalayın. Yok öyle artık bedavadan sevgi... Önce o sevgiyi hak edeceksiniz... Acılı oldu ama iyi oldu, baya akıllandım artık...
Doğru bir karar
Yanlış bir karar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer