Artık beni sevmeyen kimseyi sevmemeye karar verdim. Doğru bir karar mı?

Önceleri hep ben severdim, ben ilgi gösterirdim, atılan mesajlara saniyesinde dönerdim, ben çabalardım, bitmesin diye ben uğraşırdım... Artık bitti... Yeter... Artık beni sevmeyen kimseyi, sevmeyeceğim. Benim için çabalayacak, benim için uğraşacak, benim üzerime titreyecek... Bunlar olmadığı sürece, sevgi yok... Sevdik de ne oldu? Bir tarafları kalktı... Artık her şey karşılıklı... Anladım ki, aşk da karşılıklıymış... Tek taraflı sevgi hiçbir halta yaramıyormuş... Böyle çıkar uğruna dostluk, arkadaşlık, aşk gibi şeyler yaşayanların olduğu bir devirde, karşılık beklemeden bu kadar fazla sevmem benim enayiliğimdi zaten... Biraz da siz çabalayın, hatta biraz değil artık çok fazlaca siz çabalayın. Yok öyle artık bedavadan sevgi... Önce o sevgiyi hak edeceksiniz... Acılı oldu ama iyi oldu, baya akıllandım artık...
Doğru bir karar
Yanlış bir karar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Artık beni sevmeyen kimseyi sevmemeye karar verdim. Doğru bir karar mı?
Cevapla