Ben yazınca çok iyi konuşan ama kendi yazmayan erkeğin amacı nedir?

Eskilerden oturduğum civardan bildiğim biriydi geçenlerde instdan ekledim bi bahaneyle yazdım tanıştık baya konuştuk diğer gün de konuştuk. Kahve içmek istedi ben müsait değildim ama öyle bi muhabbet geçti beni beğendiğini falan da söyledi istekli gibi hızlı hızlı mesajlarıma dönüyodu da ama dün yazmadım o da yazmadı bugün de ses çıkmıyo napmak gerek ya? Buluşmak istiyorum oturup sohbet etsek belki sonrasında da konuşma akar ne diyosunuz of
Ben yazınca çok iyi konuşan ama kendi yazmayan erkeğin amacı nedir?
Cevapla