Nişanlım sürekli anam yemeğin en iyisini yapar, anam her şeyin en iyisini yapar diyor. Normal mi bu?

Yani ömrünün kalanında benim aşımı çorbamı yiyeceksin bu söz ne anlayamıyorum. Bir de beceriksiz biri değilim her türlü yemeği yaparım ağır misafirleri bile ben ağırlıyorum baba evinde dahi. Kayınpederim dahi geldi kaynanan böyle çeşitli yemekler beceremez dedi. Ama nişanlım en iyisi deyip duruyor ben de sinirlendim artık evlenince önüne bir tas aş koymam s. Git ananın evinde ye madem dedim çok sinir oldum artık

Nişanlım sürekli anam yemeğin en iyisini yapar, anam her şeyin en iyisini yapar diyor. Normal mi bu?
Cevapla