Nişanlım sürekli "evde yemek yiyelim" diyor. Cidden yemeklerimi mi seviyor yoksa cimri biri mi?

Nişanlımla uzun zamandır dışarda oturup güzel bir yemek yemedik. Ya o geliyor bize ya ben gidiyorum ona. Yemeği de kendim yapıyorum. Yemeklerimi çok seviyor. Ama artık cimrilikten de yaptığını düşünmeye başladım.
Nişanlım sürekli evde yemek yiyelim diyor. Cidden yemeklerimi mi seviyor yoksa cimri biri mi?
yemeklerini seviyordur, haksızlık etme.
kesin cimri biri, şimdiden uyar.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Nişanlım sürekli "evde yemek yiyelim" diyor. Cidden yemeklerimi mi seviyor yoksa cimri biri mi?
Cevapla