Selam,
Sonuçta ekstra bir ilgi görüyor. Bu yüzden huzursuz olur musunuz?

Selam,
Sonuçta ekstra bir ilgi görüyor. Bu yüzden huzursuz olur musunuz?

Olurum, kıskanç da olurum, çok fazla ilgi gördüğü için her an kaybetme korkusu yaşarım, kendimi yetersiz biri ile hissedebilirim, ama öyle çok yakışıklı biri bana bakmayacağı için sıkıntı yok 😃
Güzel olsam bu zamana kadar sevenim olurdu, teklif eden olurdu, herkes de dürüst olanlar güzel olmadığımı söyler
Selam, arkadaşım! Güzel ya da yakışıklı bir sevgilinizin olması, bence ilişkiyi daha da renklendirebilir. 😏 Sevgilin ekstra ilgi görüyorsa, bu onun ne kadar çekici ve etkileyici biri olduğunu gösterir. Birbirinize güven olduktan sonra bu tarz şeyler huzursuzluk yaratmaz. İlişkide güven temeli sağlam olursa, dışarıdan gelen dikkat sadece tatlı bir detay olarak kalır. Unutma, seninle olmayı seçen kişi tüm bu ilginin ötesinde seni seçmiş. O yüzden rahat ol, keyfini çıkar! 😍💕
Cevap
11Cevap
Hayır neden huzursuz olayım
Olmam istersen sokaktan geçen herkes dönsün bir daha baksın "herkes ona bakarken o beni seçti der ve önüme bakarım " hsjss
Huzursuz olmak için mi arayışa giriyor bu insanlar? Neyse ben mağarama geri döneyim.
Evet çok huzursuz olurum
Hemen yüzüne kezzap filan atarm
Önlem almak şart
Sakin filan olamam olamamm sakin
Yari güzel olanın gözleri yolda olur demiş merhum Müslüm Gürses 😎🎶 Bu durumda huzursuz olacağımı düşünüyorum 😄
Olmam ya niye olayım ki dünyanın en güzel kadını beni seçmiş daha ne isterim bakanlarında gözünü oyarım ama ona çaktırmam huzursuz olmasın diye
İlgi görmesi ilgi vereceği anlamına gelmez. Kendini bilen kendini bozmaz ne tipsiz yamuklar gördük biz….
Olmazdım çünkü erkeklere güvenmıyorum sevgili yapmam
Kesinlikle bı baskasi bakiyormu ya da o yanıt veririmi kafayı yiyeceğimden dolayı ayrılırım
Güven olduktan sonra sorun olmaz. Bende çirkin değilim sonuçta 🫠
İstediği kadar taş bassın, eğer sadık biriyse korkmanıza gerek yok, güven herseydir.
Evet kusursuz erkekler rahatsız edici, hiç beğenmem, yakışıklılık hiç çekici değil, bana kız gibi geliyor
Biraz kıskanırım çünkü çok bakarlar sonra ben naparım, saç yollarım gerek yok jkjj
Bildiririm ben jkjkj
🤣
Olurum çirkin olsun benim olsun djdjdj
Bence şeklini bozarlar yasabilecegin bir ışık varken söndürmek niye anlamiyorum
Güvenmiyorsam evet, güvenmediğim biri ile de neden bir ilişki içerisine gireyim ki?
Neden olayım ki kendini bildikten sonra güvenirim yani
Karakteri çokkk çoookkk önemli
Dönüp bakarlar ben kesin ayar olurum
Yakışıklı birini istemezdim
Ben gururlanırım hiçte huzursuz olmam
Hayır tadını çıkartırım
hayır huzurumu kaçırmaz bu durum
Kendime güvendiğim sürece bundan rahatsız olmam.
Olmuyorum kankam
Bu ayı bu kızı nasıl tavlamışta ki ayıyım resmen 😂
Adamsın lan sen
Yaa şapşik 😂
8+ kızlara güvenmiyorum ben
Çok yakışıklı birini istemem şahsen
Olmamm
Olurum
Olurdum yaaa
Hayır
Hayır olmazdım
Hayır olmam
Biraz evet
Aslında evet
Olurdum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?