Neden daha da kötü insanlara denk geliyorum yazdıklarımla aynı durumu yaşayan başkaları da var mı?

Hani derler ya hep kötü ilişkileriniz olursa seçimlerinizi değiştirin diye. Ben zaten kötülük yapanın yanında durmadım ayrıldım kendime saygı duydum kendi değerimi korudum her zaman. Peki neden daha da beterleri bana denk geliyor hem de hepsi birbirinden beter? Kimseyi kırıp üzmüşlüğüm bile yok aksine ben kırıldım. Çevre değiştir diyecek olan varsa ben sanaldan farklı yerlerden insanlarla tanışıyorum, çevremdeki kimseden sevgili olmaz zaten. Sanal ilişki de yapmıyorum önce biraz konuşup tanışıp sonra buluşuyorum.
Neden daha da kötü insanlara denk geliyorum yazdıklarımla aynı durumu yaşayan başkaları da var mı?
Cevapla