Ben ince düşünüp anlamaya çalışırken insanların başıma kakması çok acımasızca değil mi?

Ben daha ince düşünmeye çalışıyorum. Karşımdaki zıt biri bile olsa ona saygı duyup düşünce yapısını anlamaya çalışıyorum. Ben böyle olmak zorunda mıyım? Hayır. Karşımdaki herhangi biri ince düşünme zahmetine bile girmeden kırar mıyım diye düşünmeden aklına geldiği her lafı söyleyebiliyor. Ben de bilirim ağzıma geleni söylemeyi, kırmayı ama karşımdakini insan yerine koyduğum için sinirlerimi bastırıyorum. Netice o da canı olan duyguları olan bi insan. Ne kadar farklı veya sevmiyor olsam da bunun bedeli kırıp dökmek olmamalı. Fazla mı enayiyim?
Ben ince düşünüp anlamaya çalışırken insanların başıma kakması çok acımasızca değil mi?
Cevapla