Birinden hoşlanıyorum konuşuyoruz bana bağlanmaya başladığında o kişiden soğumaya başlıyorum?

Bunu bilerek veya isteyerek yapmıyorum. Aslında çok da üzülüyorum. O kişinin duygularıyla oynamış hissediyorum. Sizde de böyle oluyor mu?

Birinden hoşlanıyorum konuşuyoruz bana bağlanmaya başladığında o kişiden soğumaya başlıyorum?
Cevapla