Haklı bir sebepten ötürü ayrıldığınız kişi neden " Beni kullandın. " der?

Haklı bir sebepten ötürü ayrıldığınız kişi neden  Beni kullandın.  der?

Günlük hayatta ilişkiler bitince ortaya çıkan sözlerden biridir bu. Birini kullanmak, onun duygularını istismar etmek veya istediğini elde edinceye dek ona sahte bir karakterle davranmak demektir.

Haklı bir sebep olduğu halde ayrılan taraf neden diğer tarafı kullanmış gibi gösterilir?

Haklı bir sebepten ötürü ayrıldığınız kişi neden " Beni kullandın. " der?
Cevapla