Genel bir sorun mu bilmiyorum ama fikirlerinizi alabilir miyim?

Uzun süredir düzgün bir ilişkim olmadı ve şuanda çalıştığım yerde de pek fazla insanlarla denk gelmiyorum. Yeni insanlarla tanışmıyorum vesaire ama birileriyle konuşmak flört etmek istiyorum ama ben kimseyi üzmeye hakkım olmadığını biliyorum. Yani konuşmaya başladıktan sonra karşımdaki gerçekten benden hoslanirsa ve ben hoşlanmazsam sanki onun duygularıyla oynamış gibi hissediyorum. Bu yüzden kimseyle konuşup sohbet etmiyorum. Bu sorunu nasıl çözebilirim? Biliyorum her konuştuğumla direk ciddi bir ilişkiye başlama durumu olmayabilir ve konuşma bitebilir ama ben yine de kendimi kötü hissediyorum. Bu durumu nasıl aşabilirim?
Genel bir sorun mu bilmiyorum ama fikirlerinizi alabilir miyim?
Cevapla