Yoksa ben o arada devre dışıydım üstüme vazife değil bunu sormak diyip bilinçli tüketici mi olursunuz jdjdj?


Ben biriyle ayrıldıysam bir kez daha benimle değil bir araya gelmeyi, sosyal medyada selamlaşmayı bile o gereksiz ruh hastası sadece rüyasında görür. Gidip istediği her kadına yürüsün umurumda değil ama âhım bâkidir hakkımı asla helal etmem, Allah'a havale ettim..
Sorarım.
Ama o ara ayrıydın sjjdj
Ayrıldığım biriyle zaten barışmam da. Barışma ihtimaliyle ayrıldıysam da yerinde dursun biraz
İnsanoğlu bu yalnız ve darda kalmamak adına her şeyi yapabilir iyi hâlden karşılamak lazım sonra başımız yok yere ağrımasın 😇
Cevap
19Cevap
Sormam benimle devam ederken de onları yedekleme yapmazsa sorun yok
Araya birileri girdiyse olmamalı. Barışılmamalı.
Sormam ben ayrı sonuçta
İnsanların geçmişleri ile ilgilenmiyorum. Nüfus müdürü falan olsaydım veya kaymakam o zaman ilgilenmek zorunda olurdum.
Sorarım tabii ki taksimetre hala açık olur heyy yavyum heyy
Bunların konuşulmasının kimseye faydası olmaz anca tartışma konusu olur
ayrıldıklarımla tekrar barışmadığım için bilemiycem
Benden giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir bir daha dönüşü olmaz
Ayrıyken başkasının kollarına koşan ile tekrar barışma olasılığım yoktur.
Benim için Exden Next olmayacağı için böyle bir hesaplaşma ihtiyacı duymam
Ayrıyken flört edinen de ne maymun iştahlı midesiz ya
Tabiki soracağım. Bakalım bana kaç gün sadakatli kalabilmiş.
Ayrıyken araya başkaları girdiyse zaten gelinmesin.. Midem kaldırmaz..
Bilmiyorum sırf şerefsizlik olsun diye biraz trip atabilirim ama normalde kafama takmam
Hesap sormaya kalkacak olan ayrilmasin bi zahmet
Ben sorarım kimi istediğini kimle ilgilendiğini öğrenirim
Hesap sormam çünkü öyle birine dönmem zaten
Sormasam çatlarım
ilk fırsatta onu yatağa atar acıısını çıkartırım
Hayır o geçmişte kalmıştır artık ayrı şey
Öyle birinle işim olmaz
Kaşar potansiyeli var eski flörtlerimin
Yok knk banane.
Sorabilirim
Sorulmalı
Sorulmaz
Sorariz
Tabii sorarım.
Sormam.
sormam tabiki neden sorayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?