Benim hep başıma geliyor desem yalan olmaz sanırım. Bugün eski flörtlerimden biri 1 yıldır nerdeyse konuşmadığım en son mesajıma ve telefonuma geri dönüş yapmayan kişi bugün şirinlik yaparak bir doğum günü mesajı attı. Kendisinin bana yaptığını şimdi ben ona yapacağım. İnsan gibi davrandığınız da bunun kıymetini bilmeyip saçma bir şekilde davranıyorsa ve kıymet bilmiyorsa sizi kaybetmeye mahkumlardır. Kendilerinin yaptığını onlara yapmak onlara koyan en büyük şeydir. En azından benim düşüncem bu yönde sizin düşünceleriniz nelerdir bu konuda :)))
Sizin de eski flört ya da sevgilileriniz geri dönmeye çalışıyorlar mı?
Olmaz mı? Daha bugün yasadım benzerini. Aradan 2 ay geçiyor , sudan sebeple yazıyor ondan sonra bitiyor. 2 ay sonra yine yazıyor ben konusmak istemedim bu sefer. sen bilirsin dedi , baktım yarım saaat sonra yine yazmıs , istemiyosan zorlayamam. böyle u dönüsü görülmedi
Bir senedir konuşmuyorduk biz de senin ex bildiğin 5R teknolojisiymiş hayır madem seviyorsun sonuna kadar zorla bırakma 2 ayda bir yazması garip geldi açıkçası
Askere gidecekti gitmeden cagırdı ben de gitmedim. ama normal sevgili değiliz yani banane? ondan sonra kızdı sildi beni instagramdan ama numaram duruyor tüm m durumlaruma bakıyor. simdi geldi yine basladı yazmaya. neymis stres varmıs o zaman üstünde ondan sinirliymis. oldu haspam
4 yıllık iliskiisi bitmis daha önce. bu yüzden eni iliskiye hazır değildi. bana da toz pembe bakıyosun hemen vs dediği için hi. baslamadı ama bırakamadı da. e ben de böyle konusamam kimseyle napayım yani ne oldugu belli degil güvenimi kırdı cok
hahaaa 2 ayda bir hatırlatmış sana bugün de hatırlatınca konular üst üste geldi :D sıkıntı yok insanların nedense bana bunları anlatıp içini dökesi geliyor :D KS'de de yıllardır öyle
Ramazan'dan önce de arkadaşla Tunalı'da geziyorduk eski sevgilimi gördüm yuh bu senin eski sevgilin mi çok güzel bir kız dedi şaşırdı o kız şimdi 40 yaşında dedim daha da şaşırdı :D mesela onda garantiye aldım bir daha dönmesin diye :D
hiç silmeye engellemeye öyle şeylere girmeye gerek yok saçma sapan 48 saat sonra cevap vermeler telefonu elime almadım diyip 12 saat önce hikayelere bakmak kendi topuğuna sıktı konuşmak isteyen de kendisiydi oysa ki hiç umursamamak daha en iyisi o yüzden sadece kabak ekip karpuz beklemeleri insanların ilginç geliyor :)))
hep de makale ile yazmakla başlar o işler biliriz bugün makaleme ortak ol der yarın hayatıma ortak ol der :o sonra bir de makale koleksiyonunu göstermeye kalkar