Sizin de eski flört ya da sevgilileriniz geri dönmeye çalışıyorlar mı?

Benim hep başıma geliyor desem yalan olmaz sanırım. Bugün eski flörtlerimden biri 1 yıldır nerdeyse konuşmadığım en son mesajıma ve telefonuma geri dönüş yapmayan kişi bugün şirinlik yaparak bir doğum günü mesajı attı. Kendisinin bana yaptığını şimdi ben ona yapacağım. İnsan gibi davrandığınız da bunun kıymetini bilmeyip saçma bir şekilde davranıyorsa ve kıymet bilmiyorsa sizi kaybetmeye mahkumlardır. Kendilerinin yaptığını onlara yapmak onlara koyan en büyük şeydir. En azından benim düşüncem bu yönde sizin düşünceleriniz nelerdir bu konuda :)))
Sizin de eski flört ya da sevgilileriniz geri dönmeye çalışıyorlar mı?
Sizin de eski flört ya da sevgilileriniz geri dönmeye çalışıyorlar mı?
Cevapla