Biz Türkler kadar eski sevgilisini geri döndürmeye çalışan bir millet var mıdır acaba?

Biz neden sürekli eski'ye takılı kalıyoruz, neden önümüze bakamıyoruz? Bir ilişki bittiyse onu rafa kaldırmak yerine sürekli o kişiyi stalklamayı sürdürüyoruz sanırım Türk kızları olarak bizim değer görmememizin nedeni de tam olarak bu takıntılı davranışlarımız. Ortaya söylüyorum ama ne yazık ki bende öyleyim eskiye sürekli özlem duyuyorum, bunun nedeni ne bilmiyorum neden bütün Türk kızları bu konuda takıntılı acaba?
Biz Türkler kadar eski sevgilisini geri döndürmeye çalışan bir millet var mıdır acaba?
Cevapla