Çok önemli lütfen okur musunuz ne yapmam gerekiyor sizce?

Buradan biri ile tanıştım. Konuştuk ama en başından beni ona kendimle ilgili anlattığım her şey doğru idi. Sadece kendi fotoğrafım yerine başka fotoğraf attığım için konuşma ilerledikçe doğruyu söyleyemedim..

Aşık oldum o da beni sevdiğini söyledi hatta okuluma kadar geldi karşısına çıkmaya cesaret edemedim yalan söyledim çünkü o fotoğraf bana ait değildi benden anlık fotoğraf istedi görüntülü konuşmak istedi kabul etmedim göndermedim..

Şimdi kavgalıyız onunla. Başka bir sebepten tartıştık görüşmek istemediğimi söyledim. Oda deli oldu tabi. Çok seviyorum onu. Bu gerçeği söylesem ne tepki verir? Sizce o fotoğraftakı kıza mı aşık oldu konuştuğu kıza mı 😔 çok kötüyüm yardım edin...

Çok önemli lütfen okur musunuz ne yapmam gerekiyor sizce?
Cevapla