Buradan biri ile tanıştım. Konuştuk ama en başından beni ona kendimle ilgili anlattığım her şey doğru idi. Sadece kendi fotoğrafım yerine başka fotoğraf attığım için konuşma ilerledikçe doğruyu söyleyemedim..
Aşık oldum o da beni sevdiğini söyledi hatta okuluma kadar geldi karşısına çıkmaya cesaret edemedim yalan söyledim çünkü o fotoğraf bana ait değildi benden anlık fotoğraf istedi görüntülü konuşmak istedi kabul etmedim göndermedim..
Şimdi kavgalıyız onunla. Başka bir sebepten tartıştık görüşmek istemediğimi söyledim. Oda deli oldu tabi. Çok seviyorum onu. Bu gerçeği söylesem ne tepki verir? Sizce o fotoğraftakı kıza mı aşık oldu konuştuğu kıza mı 😔 çok kötüyüm yardım edin...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer