Insgramdan yeni tanıştığınız kişiye karşı görüşleriniz?

Merhaba herkese iyi günler. Insgramdan biri ile tanıştık. Ama biraz öpücük atıyor. Yanaklarını seveyim mi dedi. Beraber olduğumuzu düşünsene hayal et dedi. Bir ara görüşelim dedi. Seni tanımak isterim dedi. Evlilik düşünmedin mi dedi bana. Bende hayır dedim. Sevgilim oldu mu dedi. Bende evet dedim. Sizce niyeti kötü mü? Bana konuşmasam fiziğim yeter der diyorsun dedi.

Insgramdan yeni tanıştığınız kişiye karşı görüşleriniz?
Cevapla