Arkadaşlar ınsgram üzerinden tanıştığın kişiye karşı görüşleriniz?

Arkadaşlar Merhaba!.34 yaşında bir bayanım. Insgram üzerinden birisi bana yazdı. Yani tanımadığım bir kişi. Yüz yüze görüşelim mi dedi. Sana sarılabilir miyim diye saçmalamaya başladı. Bende görüşemem diye atlattım. Sonra sürekli ısrar etti. tamam dedim. Bir kere görüşmekten ne kaybederim ki dedim. Amacım tanışmak konuşmak. Sonra bizim buradaki yürüyüş parkında görüştük. Bana çok tatlısın niye sevgilin yok? Neden evlenmedin? diye sözler kullanmaya başladı. Seni kaçırmışlar filan dedi. Sonra bir ara bir yere oturduk. Beni tuttu sımsıkı sarıldı kendimi zor aldım. Ellerimi tutuyor öpüyor. Sonra arkadaşlar bir ara aramıza kedi girdi. Kediye küfretti. Kedi tırmıklarını açtı hırkama yapıştı. Ben kediyi severken o beni böyle sevmiyorsun dedi. Arkadaşlar ilk gördüğün birine böyle yapılır mı? Hala da görüşmek istiyor benimle. O ben yüz yüze görüşmek istemiyorum. Yılışık biri çıktı. Bir de ne söylersem gülüyor arkadaşlar.
Arkadaşlar ınsgram üzerinden tanıştığın kişiye karşı görüşleriniz?
Cevapla