Eşimi cok seviyorum, sevdikçe o benden uzaklaşıyor. Erkekler seven kadın istemez mi ?

Arkadaşlar 2 yıllık evliyim eşimi çok seviyorum elimden geldiğince onu mutlu etmeye çalışıyorum. Ben onu sevdikçe ilgilendikçe o benden uzaklaşıyor. Cok konuşuyormuşum cok sıkıyormusum

sıkmamda şu = temas bağımlısıyım ona dokunmak sarılmak istiyorum hepsi bu cok aşığım içim acıyor 🥺

erkekler seven kadından sıkılırmı? Ne yapmam lazım?

Eşimi cok seviyorum, sevdikçe o benden uzaklaşıyor. Erkekler seven kadın istemez mi ?
Cevapla