Eşimi çok seviyorum ama kendisi beni çok sevmiyor galiba. Neden böyle?

Kendisi beni herhalde çok sevmiyor. Ona yakinlasmak istedigimde hep geri cekiliyor. Evleneli 5 ay oldu ama cok soguk ban akarsi halbuki severek evlenmistik sevgiliyken boynunu oper sarilirdim koklaya koklaya operdim onu ama artik boyle degiliz. Neden sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
En iyisi ayrilmak bu gece ayrilik konusmasi yapacagim. Tesekkurler
Güncellemeler
+1 yıl
Hamileymiş.
Eşimi çok seviyorum ama kendisi beni çok sevmiyor galiba. Neden böyle?
Cevapla