Eski sevgilimi nasıl tamamen unuturum ( kötü olan o fazla deger veren benim uğraşan benim)?

Gerçekten kurtuldum diye sevinmem gerekirken niye atlatmam uzun sürüyor ya 3 ay oldu unutamadım o üstelik barışmak için yazdıgımda reddetti. Yani tamamen pişman olması gereken o gerçekten ama niye böyle oluyor ya :( Fikirlerinize açığım lütfen
Eski sevgilimi nasıl tamamen unuturum ( kötü olan o fazla deger veren benim uğraşan benim)?
Cevapla