Neden ilişkinin başında erkekler hevesliyken ayrılık sonrası hep kızlar üzülüyor ki?

İlk buluşmada bakışları hoşuma gitmeyen kişiyle ertesi gün bir şans daha verip buluştum ve sonrasında sevgili olduk şu an çok pişmanım o gün keşke tekrardan buluşmasaydım.
Neden ilişkinin başında erkekler hevesliyken ayrılık sonrası hep kızlar üzülüyor ki?
Cevapla