Erkekler neden yarı yolda bıraktıkları kızların başkalarıyla mutlu olmasına dayanamıyor?

1 yıllık ilişkim vardı arada 3 aylık bi ayrılık oldu 1 ay bi kızla çıktılar sonra barıştık, kasımda bana o kızı hâlâ unutmadığını söyledi, ama ben onu seviyordum seni istemiyorum çık hayatımdan dedi ben de çıkmak zorunda kaldım, şu an bi çocukla konuşuyorum ve ortak arkadaşlarımıza benim için onun da karakteri bu demiş ve daha ağır şeyler, bunun amacı ne beni bırakan kendisiydi şimdi neden biriyle konuşmama laf söylüyor her yerden engellemişti şimdi numaramı kaydetmiş, bi bana mı böylesi denk geldi bi insan neden böyle yapar?
Erkekler neden yarı yolda bıraktıkları kızların başkalarıyla mutlu olmasına dayanamıyor?
Cevapla