Erkek arkadaşımla dün kavga ettik kurabiye yapıp onu getirmek istedim görüşmek istemediğini söyledi sizce götüreyim mi yine de?

dün tartıştık sonrasında telefonu kapattı bir daha konuşamadık ben de sakinleşmesi için aramadım mesajlaştık işte ben birbirimizi kaybetmeyelim falan dedim o da evlenince de böyle mi olacak falan filan derken kavga uzadı gece küsüyorduk yani anlayacağınız sonra ertesi gün oldu ben kavga ettiğimiz gün yarın yanına geleceğim konuşuruz demiştim kavganın sebebi de benim bir arkadaşımla buluşmam o evdeyken ona vakit ayırmamam ertesi gün oldu işte sana bir şeyler yaptım getireceğim dedim istemiyorum arkadaşlarımla buluşacağım eve de geç geleceğim dedi ben de niye böyle yapıyorsun böyle böyle bir şey getiricdm sana dedim sizce getiriyim mi? hala sinirli gibi ama işte gelirsen beni bulamazsın ddi kahva ederken çok üstüne gittim gidip bunları vermek istiyorum erkekler cevap verin
Erkek arkadaşımla dün kavga ettik kurabiye yapıp onu getirmek istedim görüşmek istemediğini söyledi sizce götüreyim mi yine de?
Erkek arkadaşımla dün kavga ettik kurabiye yapıp onu getirmek istedim görüşmek istemediğini söyledi sizce götüreyim mi yine de?
Cevapla