Sevgilimle kavga ettik sinirliydi birkaç saat konuşmayalım dedi dışarı çıktığını haber vermiş iyi mi?

Özür diledim kendisinden ve sinirliydi konuşmak istemiyorum dedi tamam dedim. 1 saat sonra dışarı çıkacağını haber verdi kimle çıktığını vs söyledi

bende tamam dedim o da tamam hayatım yazmış neden şimdi iyi davranmaya çalıştı ki?

normalde kendisi dışarı çıkınca hep yazar bana ve ben yazma desem bile yazar fotoğraf atar belki de bu yüzden kötü mü hissetti? Nasıl davranmalıyım

Sevgilimle kavga ettik sinirliydi birkaç saat konuşmayalım dedi dışarı çıktığını haber vermiş iyi mi?
Cevapla