Eski sevgilimin narsist olduğunu şimdi anlıyorum ve ben bununla aynı sınıfta olcam? onunla nasıl davranmalıyım?

Önce peşimden koştu sonra sınırlarımı zorladı hep zorluyordu arkadaşken de öyleydi neyse sonra da terk etti ve en kötüsü beni yara bandı olarak kullandı şimdi biz aynı sınıftayız üni açılınca ben buna nasıl davransaö acaba?

Arkadaş çevrem pek yok ve bununla da dalga geçmişti onun ama var ama çok b. ktan çevresi var bana yalnız vs gibi eziklesin istemiyorum

Ve nasıl beni bıraktığına pişman ederim

Eski sevgilimin narsist olduğunu şimdi anlıyorum ve ben bununla aynı sınıfta olcam? onunla nasıl davranmalıyım?
Cevapla