
Merhaba,
Ben bu dediğim kişiyi 15 yıl önce tanıdım bedensel engelliler lisesinde, aynı sınıfta okuduk aynı fizik tedavi ve rehabilitasyon merkezine gittik, daha sonra evlilik yaptı sevgilisi oldu o dönemde hiç görüşmedik, şimdi son 3 yıldır görüşüyoruz.
Kendisi tekerlekli sandalyede ve kas hastası, bende Serebral Palsi bedensel engelliyim yani bastonlarla destekli olarak yürüyorum kendi işimi kendim yapabiliyorum ama onun bakıcı yardımına muhtaç olmak gibi bir durumu var.
Kendisini 15 senedir seviyorum tabiki aramızda bir şey olması engeli yaşadıkları ve beni aşk olarak sevmediği için imkansız bir aşk, ama benim duygularım boş değil.
Ben onun gittiği fizik tedavi merkezine gitmek için 17 yıllık tedavi merkezimi bırakıp yanına gittim, ama şimdi öyle bir insan olmuş ki kendisinin narsist olduğunu, sadakatsiz olduğunu sevgilisi olduğunu söylüyor. Artık eskisi gibi değilim mesafeli davranıyorum sosyal medya üzerinden çok fazla samimi olmak yerine yazarsa cevap veriyorum. Aslında tamamen silmek istedim ama iyiliklerini gördüm o yüzden yapamadım. Aynı tedavi merkezinde denk geliyor yüz yüze bakıyoruz. Ancak bazı zamanlar beni çok yoruyor üzüyor, geçmişte babası intihar etmiş annesi babası öz değil akrabası, sonrada evlilik ve engel durumu da olunca bambaşka bir insan var karşımda, kimse beni böyle saf sevgi ile sevmedi diyor, ben yazmayınca merak ediyor.
Şimdi soruyorum size böyle bir insan ile nasıl bir ilişki içinde olmalıyım kendi psikolojik sağlığım açısından nasıl davranmalıyım?
26 Aralık 2022 Pazartesi Saat 01.06
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer