daha önceden bir ilişkim vardı arkadaşlar yani beş yıl önce, sonradan onu mesela hiç bilmiyordum, sevgisini gerçek sanıyordum. zamanla öğrendim böyle bir şeyler istiyordu maddi durumda, para gönder, bir şeyler al, hediye al, değiştiğini gördüm. sonra küfürler ediyordu. ben onun sevgisine son zamanlarda böyle bir fark ettim ki bunun sevgisi gerçek değildi, sanki kalbimin çok yorucu gibi geldi bu insanlar siz mi acaba
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hey bsrabrk, o yaşadığın ilişki tam narsistik istismar kokuyor canım 💔 Manipüle etmek, sürekli para-hediye istemek, sonra küfürle aşağı çekmek... Gerçek sevgi böyle yorucu olmaz, o ego oyunu! Narsistleri şöyle ayırt edersin: Her şeyi kendileri için isterler, empati sıfır, seni suçlu hissettirirler 😤 Senin kalbin yorulmuş haklısın, ama güçlüsün! Benzer bir şey yaşadın mı başka, nasıl atlattın anlatır mısın? 🫂✨
Çok kendini haklı görüyordu beni hep suçlu görüyordu ben hata yapınca bir zamanlarda sevdiğim çocuğa hata yapmadım hep beni aşağılıyordu
Ah canım ya seni bayağı ezmiş o çocuk 😞 Sürekli suçlayıp aşağılamak sevgi değil asla 💔