Narsist sevgilime geçmişimden bahsetmeli miyim?

Selamlar benim 4 aylık bi flört dönemim oldu şu an sevgili sayılırız daha çok yeniyiz. Kendisi bi tık geri kafalı ve aşırı kıskanç bir insandır. Gecmıse önem verdiğini laf arasında söyledi. Ben 23 yaşındayım, 18 yaşımda bir gaflette bulundum. Aslında kendisiyle ilişkimizi bitirmeyi düşünüyordum çünkü benden sakladığı çok şey ortaya çıktı. Çok kırıcı, çok düz bir insan, asla gelecek düşünülmeyecek kadar narsist biri. Beni çok sahiplendi, bırakmadı. Bir türlü hiç narsist bir ilişkiniz oldu mu bilmiyorum ama kendinden kurtulmanıza izin vermiyor. Bu aralar çok bağlıyız, birbirimize bir tık düzelmeye dönüşmeye başladık. Beni bu zamana kadar bır sey yasamadım bildi, ben bunu ona açıklamak istiyorum artık. Kendi geçmişi asla temiz biri değil bu arada. Bana saygı göstermezse ne yapmalıyım? Bu konudan beni eleştirirse veya kötü hissettirirse çünkü narsistler kendi rezilliğini rezillik olarak görmezler, karşısındakini de utanç kaynağı gibi davranırlar. Çok kararsızım…bu ınsanın cok fazla yalanı sırrı ortaya cıktı hepsınde de hatalarını telafı etmek yerıne benım verdıgım tepkılerı konustu. Gıdınce pesınden kosar ama ordayken de hıc sevıyormus gıbı davranmaz bı guzel olmussun lafına muhtac bırakır dunyanın en guzel kadınıda olsanız asırı cırkın hıssedersınız ama gıttıgınızde sızı yere göğe sıgdıramaz. Ben bu bkrlk mevzusunu bıle bu kadar dusunerek benı nası baskıladıgını gorebılıyorum hayatım boyunca hıc sorun olabılcegı aklıma gelmemıstı bu kadar gerı kafalı bırıyle muhattap olmam sanmıstım. Ne dusunuyorsunyz söyleyip kabul etmiyorsan ısıne bak mı demelıyım yoksa bana hıc eksık hıssettırmesıne musade etmeden hıcbır sey söylemeyıp mı gıtmelıyım

Narsist sevgilime geçmişimden bahsetmeli miyim?
Cevapla