İlk mesajları hep benim tamamı bekliyor ben aşkım yazmazsam mesaj sonuna kendiside yazmiyor beni sevdiğine emin olamiyorim ben cok ama çok seviyorum yazıyor o seni çok seviyorum yazıyor ayrıca bana hic iltifat ya da asklı bir söz bir cümle kurmuyor ben ona sana olurum diyorum o iyi deyip geçiyor verdiğim sevginin karsiligini alamiyorum ne yapmalıyım ondan vazgecemiuorum adımı koluna dövme yaptircakti ben istyrm diye söz verdi ama yaptirmadi neden
Cevabın nedir?
Cevapla
Bak güzelim seni aniıyorum benim tanıdıgım biri vardı oda yirmi veya 19 yaslarında erkek arkadası ise 29 yani aralarında 9 10 yas vardı simdi onlarınklni dusundugum zaman bizim kız hep geri duruyodu seviyorum diyodu ama sevmiyodu sadece adamın kendisine gösterdiği değere asık oldu yani adam buna surekli hediyeler alırdı para verirdi zorla vs biz hep derdik bak yas farkı cok yapma zamanla anlarsın her neyse sonnda kız olmayacagnı anladı ayrıldı ve adam zar zor bıraktı kızın pesini ve ne tur manyk oldugunu sonradan ogrendi demem o ki sanada pek deher r gostermiyoken hayatını kendini twhlikeye atma ve ayrıl gitsin o 33 yasında senin gibi cıtırın pesinden koscagna sen ne kosuyosun ayrıl keyfine bak inana bana yasıtınla daha mutlu oldugunu goreceksin:)
03 Yorumla
Soran+1 yılYa işde bunun davranışları 33 değil benimle yaşıt gibi bana saygısızlık yapmıyor yanımda bir kere l*n dediğini bile duymadım
Soran+1 yılİşçi bir meslegi yok
En İyi Cevaplar
+1 yıl33 yaşındaki bir adam, 20 yaşındaki genç kız, hatun çıtır mantığı ile sevgili olarak kalıyor diye bakacağım olaya ama 33 yaşında çoğu adam, sırf cinsel haz için bu tür 20 yaşına has çocuksu isteklere sabır dayandıramaz ve ehh çocuklarla mı uğraşcam ben der ama sana dememiş ki bu bağı olduğunu gösterebilir. O sebeple pek bilemiyorum yeterli ip ucu alamadım.
Sen sözlerine değil tavırlarına bak KS kızlarına bir türlü öğretemedim, seni seviyorum demek çok kolaydır bir lafa bakar aşkım maşkım. söylemek ya da söylememek sevginin belirtisi değildir. Sevmeyen adam sana emek vermeyen adamdır, seven adam ise sana emek veren adamdır; yani sen bana söyle bakayım sence seni seviyor mu;)02 Yorumla
Soran+1 yılDetaya girersek benim için caba emek sarfediuor ama sevgisini belli etmiyor fakat herşeye hemen kırılan bir insan ve ben bu durumdan çok sikildim
- +1 yıl
Emek derken ne yapıyor mesela?
+1 yılyaşiniz 20 o ise 33 yaşinda ondaki olgunluk baya gelişmiş durumda sizin yaptıklariniz ona daha cocuksu gelebilir beni yanlıs anlamayin ama bu böyledir o yüzden sevdigini sürekli dile getirmiyor olabilir sizin istekleriniz ona ters gelebilir ama kırılmayin diye tamam demiş olabilir bunu bilmemiz imkansiz fakat daha yaşiniz kücük sayilir bence yaşiniza uygun birisiyle ciddi birliktelik yolunda ilerlemelisiniz unutmayin size değer vermiyorda olabilir bunu ancak siz bilirsiniz ama benim görüşüm gerçekten sonu yok gibi geldi üzülürsünüz mantıklı bir karar verip ona göre hareket edin. umarim mutlu olursunuz..
05 Yorumla
Soran+1 yılSağolsun iliskimizde ciddiyiz o aileme söylememi istyr ama ben cesaret edemiyorum
- +1 yıl
ozaman ilk basta yazdiğim sizin için geçerli durum kendi fikrimce.(yaşiniz 20 o ise 33 yaşinda ondaki olgunluk baya gelişmiş durumda sizin yaptıklariniz ona daha cocuksu gelebilir beni yanlıs anlamayin ama bu böyledir o yüzden sevdigini sürekli dile getirmiyor olabilir sizin istekleriniz ona ters gelebilir ama kırılmayin diye tamam demiş olabilir bunu bilmemiz imkansiz)
- +1 yıl
soruyu paylaşan arkadaş bana özldn mesaj atrmsn beklym bişy konşcam snle.
Soran+1 yılAnladım çok soagolun düşünceniz fikirleniz icin
Soran+1 yılNe konuscaksiniz anlamadım nurdan konsun
sensiz yaşayamam değil,
seninle bir ayrı güzel yaşarım.
diye bir söz duydun mu?
kendini sev önce kimse için ölme.
hani şarkılarda "aşk için ölmeli aşk o zaman aşk." falan diyor ya,
hayır aşk için ölünmez.
aşk için yaşanır.
aşk için direnilir,
aşk için mücadele edilir.
ferhat ölmek için delmedi o dağları.
kavuşmak için aşkıyla birlikte yaşamak için deldi.
mecnun çöllere delirmek için düşmedi,
aşkını bulup yaşatmak için düştü.
bütün aşklar yaşamak içindir,
aşk hayattır.
o yüzden seninle yaşamayan bir aşkı tekrar düşün?01 Yorumla
Soran+1 yılTesekkur ederim güzel yorumunu için
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
20
Cevap
76Cevap
+1 yılBence sizde 33 yaşına geldiğiniz de onu anlarsınız. Sizin için aşk sevgi bu tür şeylerle mi kanıtlaniyor. Bence sevgi illa söylemek değil yazmak değil ya da dövme yaptırmak değil. 31 yaşındayım nişanlıyim ve onun adını ben dövme olarak yaptırmak istediğimi söyledim fakat ona sende yaptir demedim. Çünkü dediginiz zaman o değil siz yaptırmış olursunuz. Zoraki yapılan hiç bir şey de güzel ve anlamlı olmaz. Bence ipin ucunu biraz bırakın ve yaşayın. Daha yaşınız okadar genç ki zamanı geldiğinde kendinize guleceksiniz.
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklisiniz teşekkürler
Baskalarinin cevaplarina yazdigin yorumlarida okudum. yas farki ya da toplumun tepkisini kafana takma bende 33 yasindayim ve yakin zamanda 20 yasindaki sevgilimden ayrildim. Ben onu urkutmemek icin ustune cok dusmemeye calistim fakat o benim ilgisizligimden yakinip iliskiyi bitirmek isteyince ikilemedim bende.
03 Yorumla
Soran+1 yılEvet oda ilgisiz ilgisini sevgisi ancak hasta olduğum zaman gösteriyor ama ben yerli yersiz göstermesini isterim
Soran+1 yılYasininiz büyükse kendinizi olgun hissediyorsunuz neden henüz bir deyimle kıpır kıpır olan bayanlara bakıyorsunuz buda var degilmi
Kullanmaya çalışıyo olabilir seni, mesajlarına vs tepkisiz kalması sana olan ilgisinin azalmasındanda olabilir bilemedim ama yaş farkı var senin beklentilerin ona çocuksuda geliyor olabilir. Ne kadar yaş olursa olsun kafalar uyuyosa oluyo bişeyler ama benden tavsiye ölüyorum bitiyorum falan deme körü körüne bağlanma
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet haklisin baglanmamam gerekli
bu aşk değil canım... Eğer onunla evlenmeyi düşünüyorsan ileride çok büyük problemler olur anladığım kadarıyla sen çok sadakatlisin ama böyle biri için değmez aşk dediğin ısmarlama olmaz kendine bir iyilik yap ve seni ''hiç'' olarak gören birini ''herşeyin'' yapma
01 Yorumla
Soran+1 yılAnladım ama şu an ki ruh halin onu dünyanın merkezi yapmış durumda
Bende 21 yaşındayım ama bende hiç o tür duygusallıktan aşkımdan cicimden hoşlanmam, hoşlanıp hoşlanmamak bir yana çok belli edipde aşkın büyüsünü esrarengizliğn bozup karşımdakinin ilgisini azaltmak istemem çünkü söylemeyip söylemeyip bigün söyleyince o karşımdakine daha tatlı ve değerli geliyor ve o 33 yaşında artık bu tür şeyleri aşmıştır tatlı sözleri
06 Yorumla
Soran+1 yılHmmm ama bende sürekli canim cicim demiyorum sadece aşkım diyorum ama sonuçta bir bayanim ve her bayan ilgi şefkat ister
Soran+1 yılTesekkur ederim supehelenmemem için emin olmam gerekir
Soran+1 yılİşde onu gerçekten bilmiyorum
Aşık olup olmadıgını bir şekilde anlamalısın illaki sözlerle canımlı cicimli konuşarak sevgi olmaz bazı insanlar bu gibi kelimeleri kullanmak istemeye bilir kendine yakıştıramiyordur belkide ama hali hareketi davranışıylada sana sevdigini belli eder zaten... bence
011 Yorumla
Soran+1 yılPeki sen bir erkek olarak sevdiğin kıza onu sevdiğini nasıl belli edersin
Soran+1 yılO bana yanındayken çok mutlu oluyorum diyor birde gulusune opuyrm diyor bu birde biri baktimi hemen karşı tarala iyi ya da kotu hemen kavga ediyor
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılEvet benin sevgimin ne kadar büyük olduğunu oda biliyor çok seviyorum herseyimle herşeyiyle şuandaki varlığım benim ben onunla yasmamk için onun bir gülüşü bir bakışı için herşeyi yaparım kara sevdaliyim
Soran+1 yılNe demek istyrsun
Soran+1 yılYat uyu ozmn
13 yas az degil yani 33 yasinda.. senin gibi nasil desem yani cocukca nebileyim öyle senin gibi heycanlı olamaz.. sen seviyorum deyince ben daha cok seviyirum dicek sonra hadi askim gec oldu teli kapatalim yatalim deyince hayir askim ilk sen kapat yok sen kapat yok sen kapat muhabbet muhabbeti yapacak.. son olarak diyorum ki yas cok fazla var git akillan..
03 Yorumla
Soran+1 yılHayır genç ruhlu bir insan yanyaneyken ble çocuk olabilor ama herzmn yerine gore davraniyor
Soran+1 yılSagolun
20'li yaşlarımızda size normal gelen takıntılara, naz, niyaz ya da kaprislere doymuş bir beydir. Sizi bunlar yüzünden bırakmıyorsa başka bir hesabı olma olasılığı yüksektir. Dövme olayında verdiği sözü de umursadığını zannedmiyorum.
01 Yorumla
Soran+1 yılAnladim sogolun haklisinz
+1 yılYa yaş önemli değil önemli olan sevgi ve CİDDİ olmak.. , Ama görünüşe bakılırsa seni oyalıyor ve sevmiyor gibi gözüküyor.. 1 Günhiç mesaj atmamayı dene atmazsa zaten çoktan bitmiş.. ama ben yerınde olsaydım o ayrılmadan ben ayrılırdım.
02 Yorumla- +1 yıl
Brravoo
Soran+1 yılBen daha önce bir sorun oluştuğu için ayrilmistim bir barda sabah 4 ten 9 kadar içmiş en sonunda barmene verip aşkımı ara demiş bana ver adamda telini arayıp bana verdi hüngür hüngür agliyodu kısacası 2 sefer benden ayrilirsan kendimi oldururm acimam diyor yapa bilecek bir insan kendisi
Bunu zaman gösterir. Sen de fazla ilgi gösterme ona. Biraz daha mesafeli davran. Bak kötü davran demiyorum. Mesela buluşmayı ilk tekli f eden senolma. Bırak o etsin teklifi. Bazı şeyleri ondan beklemen gerek yani.
03 Yorumla
Soran+1 yılHic etmiyorun ki bilerek 5 veya 8 haftada bir buluşma teklifini kabuk ediyrm
Soran+1 yılİlgi gösteri yorum ama buluşmak istemiyorum çünkü onu görünce kalbim durcak gibi oluyor
33 yaşın da olan birinin 20 yaşındaki kızla ne işi olur. muhtemelen seni kandırıyor kullanıp atacak. bu zamana kadar kim bilir kaç kişiye yaptı. bu zamana kadar evlenmemiş ise sebebi bu olabilir. uzak dur derim daha yaşın küçük karşına dengini bulursun acele etme
01 Yorumla
Soran+1 yılEvlenmeme sebebini bir yorumda açıklamıştır tekrar yazmama gerek yok
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenimde sevgilimin arasında 15 yaş var ve onu deliler gibi seviyorum.. Hayatimda hiç böyle güzel kalpli adam görmedim.. ve rabbim izin verirse evlenmeyi bile düşünüyorum. Kim ne derse umrumda değil. Seninde olmasın. Hayat senin, mutlu olacak olan sensin. Başkaları değil.. Önemli olan senin hissetmen.. Açık ol herzaman. hiç birşeyi içinde tutmaa. paylaşabildiğin kadar herşeyi paylaş.. içli dışlı ol onunlaa.. deli gibi sev.. bir kere yaşamıyoruz. Hayat sevmekle güzel!!
02 Yorumla
Soran+1 yılBende senin gibi düşünüyorum ama insan yakinindakilerin kotu sözlerini aldırmadan yapamıyor şu an aramış kotu ben ona yaklaştıkça o uzaklaşıyor
Cevap sahibi+1 yılHayirlisi olsun
Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. çıtır sever olgun arkadaş ile birlikte olabilirsin az çok sezmiş gibisin ancak biz tanımadan yargılayamayız. dediklerine göre seni elinde tutmak için sana göre oynuyor gibi geldi bana. hayırlısı
01 Yorumla
Soran+1 yılHayırlısı olsun nasip ya nasip
+1 yılÇüşşşş
Olmayacak bir ise girmmisn.
Sonu belli ayrilacaksiniz.
sende icten ice farkindasin ama gonlune soz geciremiyorsun.
umarim canin cok acimaz
yine de allah bozmasin♡01 Yorumla
Soran+1 yılNe cus yani onu anlamadım
+1 yıl33 yaşına gelmiş bir adamdan her zaman her dakika güzel bir sözcük bekleme hiç bir zaman demez bu yaştan sonra emin ol
01 Yorumla
Soran+1 yılAnladım
ah be canım o da bir şey mi... benimle yaşıt arkadaşım yani 18 yasındaki kız 47 yaşındaki adamla evlendi sen ne diyorsun.. aşksa aşk işte
06 Yorumla
Soran+1 yılAilesi nasıl izin verdi nasıl evlenmesini onayladı benimkiler duysa beni keserler
Soran+1 yılSanırım onunki para aşkı biraz benimki paralı pullu değil ama. Sağlam bir yuregi var ben kaçmam ya cesaretm yok yapmam aileme utandirmam
- +1 yıl
Peki o halde sen neyi bekliyorsun gidin mk gidin sizi para kurtaracak demi gidin gidinde gorun ebeniz güzel mi değilim diye siz ask sevdalısı değil para sevdalisiz çok yazık ya para uğruna kendi satar gibi gidionuz siz neden ölmüyorsunuz? Mantiksiz evlenen kizin aptal arkadaşı hea?
+1 yılMutluluklar dilerim, kimin hayr kimin ser oldugunu bilemeyiz, ben olgumluguna veriyorm. Seni simartip akabinde hayat bu umit vermemrk icinde yspiyor olabilir. Askin yasi yok. Hayirlisiysa olsun deilse nasip olmaz bizede laf etmek olmaz.
03 Yorumla
Soran+1 yılİyi dikekleriniz için teşekkürler keşke her kez sizin gibi düşüne bilse ama maalesef bizim insanlarımız konuşmayı yargılamayi çok sever
- +1 yıl
Buna benzer bir soruya verdigim yaniti aynen naklediyorum.
Aşk OLASILIKSIZLIKTIR! Fakat yaş mevzusunu sığ duşunen ınsanların tabu halıne getırdıklerı bır safsatadır. İşlerine geldıgınde nıkah duser der , gelmedımı sübyancı ilişkisi der. Bızım insanımız ahlakı olgunluga erişememiş dini uygulayan deıl onu işine göre kullanan bır topluluktur. Aşkın yaşı YOKTUR!
Soran+1 yılBen buna ALLAH ALLAH Derim valla çok iyi yerden vurdunuz yiktiniz tabulari
+1 yılkendınden 13 yaş büyük adamda ne buldun çok merak ettim. sen 35 inde oldugunda o 50 ye merdiven dayıcak pili bitcek. siz kızlardaki şu kendinden yaşça büyük erkek takıntısını oldum olası çözememişimdir.
06 Yorumla
Soran+1 yılAşkı . Saygı yi sevgiyi değer vermeyi buldun ve bu bir takıntı değil dir
- +1 yıl
yo bu siz kızlarda küçüklükten beri hep takıntıdır. orta okul zamanında başlar sizde bu. bir bakarsın kız orta okula gidiyor erkek arkadaşı ya liseli ya üniversiteli... 10 kızın 9 u için bu böyledir
Soran+1 yılSanırım sende bu bir kıskançlık yaratmış konuşmam ve dusuncenden bunu anlıyorum
- +1 yıl
yoo neden kıskanıyım ki... hayat guzel etrafımda bir sürü kız var o gün büyüklere bakan yaşıtlarım şu an benim peşimde koşuyo. gelirim iyi altımda arabam evim yazlıgım var... o büyük diye çıktıkları şu an moruk oldu :)
Soran+1 yılHerkez icin ayni şey geçerli değil benim sevgilimn durumunda o kadar iyi degil ama ben onu cebi için değil yüreği için seviyorum ne o nede ben parayandeger veren insanlar degiliznve hic bir zaman olmadik
- +1 yıl
öyle diyorsan diyecek birşey yok ben genelleme yaptım sadece. mutluluklar ozaman
Bende bu olaya bitiyorum bu hobi haline geldi heralde kendinden 13 15 yaş büyük biri ile ilişki yaşamak.
26 Yorumla
Soran+1 yılEvet bir hobii sen öyle dusun
Soran+1 yılwevet
Soran+1 yılİyi
O terk etmeden sen terk et beybi /cnku snra daha ckk uzeleceksin
02 YorumlaNe alaka
Soran+1 yılUzulmem canim gidene herzamn eyvallah demisimdir ce asla arkama bakmam
Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Bu yazdıklarından anlayamayız ama dikkat et kendine..
03 Yorumla
Soran+1 yılDikkat et derken kastettiğimiz durum nedir acaba
Soran+1 yılAnladım sagolun bende sevip sevmediğini anlayamiyorim çok kapalı bir insan
Bosver kiz daha 20 yasindasin 25 yasindakilerle filn takil cok buyuklere gitme
013 Yorumla
Soran+1 yılAşkın yaşı yok maalesef
- +1 yıl
Aşkın aklı yok.
Soran+1 yılZaten ask ve akil ayni yerde olmaz mantığı yoktur askin
Soran+1 yılBende ayni cümleyi söylemiştim ve şu an cümlenin tan tersini yaşıyorum anlayormusun
Soran+1 yılKendimi harcatmayacak kadar akli olan insanin ask ve mantık ayni yerde olamaz olursa aşık değil yalniz olursun aşık olunca insanlar kendini harcatmaz
Soran+1 yılKendinden yaşça büyük bir insana turulursun kendini harcayıp harcatmayaxagin sana kalmis bir şey
Soran+1 yılÇok büyük konusuyorsun tutulursun ve bu söylediğin söz aklına gelir ama isterimki bu kucuk gördüğün durum başına gelmez
Soran+1 yılOndan ayrilmayacagin Bellini hayat sana hic bir seyin garantisini vermez bende gayet mutluyum bu sorunlar beni mutsuz yapmaz aksine güçlü kılar
yaş farkı çok fazla dikkatli ol. fiziksel amaçlı olabilir
05 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama hic fiziksel amaçlı yaklasmiyor çok soğuk hep uzaktan seviyor
Soran+1 yılHayır zaten 8 aydır konusuyrz sadece elimi tutuyor
Soran+1 yılEvet
+1 yılsenin 250 gramlik bir bolgene asiktir. orasida sana ait oldugu icin sana asik oldugunu soyleyebiliriz.
13 Yorumla
Soran+1 yılSen insanmisin sende 1 gram yürek var mı acaba ya da akil ya da bir boka yararmisin sen 250 gram edermisib ya da ismin gibi sert cocukmusun yoksa... Meraklısı cocukmusun ya da sen daha cocuksun kaçan çalışmaz git sütunu iç uyu
- +1 yıl
yurek olmasa gizli yazardim bu bir. 2. ise seni siklemeyen umursamayan birinin pesinden it gibi kosup burada uc bes ergenden tavsiye alacak kadar dusmusken bu kadar saldirgan olmani normal karsiliyorum. sut yetiskin bireyler icin faydali bir icecek degildir. tokmakcina sor sana anlatir:)
Soran+1 yılEvet gerçekten yetişkin birisini ergenlerde fikir soruyorsun deyip bu paylaşım sitesinde takiliyorsun kendini birey diye adlandırıp adini cocuk koyuyorsun yas problemin olduğundandır sanırım evet senin için sut faydalı olabilir kemik erimen flan vardır sende sayipine sorarsan söyler kole
+1 yılBu adam seni bir sumuk mendili gibi burusturup atar. Uzerine de sifonu çeker. Lanet olası federâller.
06 Yorumla
Soran+1 yılOnu yapacak insan piyasada yok ayrıca beni kullanacak bir durum yok herşeyi cinsellikge baglamayin
- +1 yıl
Belki evini Süpürtturcek cinselliğe ceken sensin?
Soran+1 yılFikrin açık bari arkasında dur dansöz olma fikrin sabit belli kivirma
- +1 yıl
Vur be sende vur
Soran+1 yılBen vurmuyorum sana akik verip sabit ol her söylediğin sözünde dur diyorun hayatin boyunca boyle halkı sonradan şimdiki gibi pişman olma
- +1 yıl
Tamam
+1 yılBu kızlar hem büyük olgun isterler bulunca büyük derler. Sende 15 yasında degilsinki kocaman kizsin. Sorun yok bence
03 Yorumla
Soran+1 yılBeni. İçin yas farkı sorun değil ama ailem ve toplum için öyle degil
- +1 yıl
20 yaşla 33 yas arasında bişey yok korkma. Eğer bakımlı ve de yaşını gösteriyorsa hiç sorun olmaz bayanlar daha cabuk çöküyorlar cunki
Soran+1 yılYaşını gosrermiyr fakat suki ben minyon olduğum için 16 sanıyorlardı hep maalesef ne kadarda olgun giyinsem bos
+1 yılbende emin olamadım şimdi kandıryo ihtimali yüksek ama sen seviyosun kanmaya devamedersin bırakmazsın
133 Yorumla
Soran+1 yılBen seviyor tam diyorum sonra bir şey oluyor sevmiyor diyorum kararsizim kanacak bir durum yok
- +1 yıl
kanacak durum yok tabi sen kendini buna şartlandırmıssın bigün senden cinsellik istersen anlarsın
Soran+1 yılCinsellik bir insan sevince degil evlenince guvenince ayni yastığa bas koyunca baslar fakat kimilerine gore boyle değil ama herkesin kendi tercihidir
- +1 yıl
kanan kızlara nedemeli ya beni seviyo evlnicez diye kanıyolar tekmeyi yiyince beni kullandı diyolar ama biz uyarıyoz en başta
Soran+1 yılEvet haklisin evlenicez diyip güven verip sizi belki de hayatınız boyunca bir kere o kadar güvenen birne hayati boyunca asla kendisini affetmeyecek bir sebep verip ortada birakiyorsunuz ve bunu bir dakikalik zevkiniz için yazik
- +1 yıl
onu yapan erkeklere söyle ya da şuanki sevgiline ben sevgilim olursa ciddi gözüyle bakarım sevgilim olmadı öyle bişey yapmadıysan 28 sene evlenene kadarda yapmam öpmemde her erkeği bir tutma
33 yasındaki adam neden evlenmiyo sanıyosun sen bir düşün bakalım
Soran+1 yılEvet 33 yaşındaki adamın neden evlenmedigini biliyorum ama onun evlenmeme sebebini sende yapacak yürek varmıdır diye merak ediyorum ne beni. Sevgilim senin gibi bir insan değil kadının adamidir dikkat ediyorum siz erkekler hep kasdediyorsunuz ama yapmayiz diyorsun ve hic bir bayn senin opusmedigine inanmaz buna kendin bile inanmassi
- +1 yıl
sana yemin ederim hiç sevgilim olmadı ve öğmedmde tamammı onun evlenmeme sebebi neymiş ki yürekli?
33 yasındaki bir adam kızlarla yatıp kalktıgı için evlenmez bu mu yürek
benim gibi bir insan değil derklen beni tanıyomusun sen şurda sana destek veriyoruz sen bana neler diyosun veb sadece evlikilik dğşünürüm kadının adamı böyle olur
öpüşmediğime gercekten inanan bayan var cunku beni tanuyolar bizi erkeklerizde sevgilin erkek değilmi
Soran+1 yıl33 yasina kadar evlenmemesi senin dediğin gibi kızlarla yatıp kalkma isteği değil abisi sakat olduğu için ve hic evlenemeyeceğini için evlenip abisini üzmek isyememis ve şu an abisi bu durumu kaldıracak bir durumda olduğu için ve bu yüzden yürekli merhametli evet seni tanımıyorum bana destek vermiyorsun destek boyle verilmez erkek değilsin demedim bir insanla öpüşüp opusmemek erkek olup olmadığı benimsemez iyi opusmediysen esin olucak hanfendiye sakla
- +1 yıl
Uzuldum ama sen hicbisey belirymemissin ve senin durumun herkeste olan bisey degil sen soruyuda bosuna sormussun gibi sana asik degil desek ne farkedicekki
Soran+1 yılEvet belirleyemiyorum çünkü sürekli etrafimda ayrıl diyen insanlar vat hayal bile kuramayan bir insanım durumundayim
- +1 yıl
Yaptiklari sey sana asik olmadigini gosteriyo
Soran+1 yılAnladim ama kolunda alev yazılı bir bileklik taşıyor ve asla cikarmiyor asik olmayan bir insan bence tasimaz
- +1 yıl
Bacim sen hala hayal pesinde geziyosun ve illa benim. sana asik dememi istiyosun dovmeyi yaptirsin inanayim bilekligi herkes takar
Soran+1 yılSana asik de veya o kasitta bulunmadim bilekligi takmakta bir istettirdir degilmi guzel kardeşim
- +1 yıl
Evet ama asik demek icin yeterli degildir
- +1 yıl
her bilekilk takan aşık mı olur
Soran+1 yılbenim kastetmek istediğim bu degil ozmn senin dusuncenede bakarsak bileklik takti aşık değil cikar
- +1 yıl
Onu demedim her bileklik takan asik olcak diye bisey yok adam zoraki takiyo belki sevmedigim anlasilmasin diye
Soran+1 yılBilekligi kendisi aldı hem bana hem kendisi için yanı benim aldığım bir şey değil
- +1 yıl
Sen inanmak istedigine inaniyosun
Soran+1 yılOlanı söylüyorrum Zaten beni sevdiğine emin olmadigim için bu soruyu sordum
- +1 yıl
Seviyomus gibi durmuyo
Soran+1 yılAnladim
- +1 yıl
anladıgını sanmıyorum
Soran+1 yılBu senin dusuncen ama ben anladim ne demek istedigini
- +1 yıl
iyi istediğini yap acısını cekcek olan sensin benim gibi odundur belki laf yapmasını bilşmiyodur seviyodur ama aşklı söz bnilmiyodur
Soran+1 yılOk teşekkürler
- +1 yıl
ricalar
- +1 yıl
Seni sevmiyor sevdiği falan yok aç gözlerini sen eğer bu soruyu buraya soracak kadar kafana takmışsan senede burada yanlış giden birseyler yokmudur bir düşün yanlış olan birseyler olmasa sen bu tereddüt düşüp buraya yazarmisin daha emin bile değilsin gencecik hayatını mahvetmë aç gözünü okuyomusun yoluna mi bakıyorsun hayatını önce kendin için yasa bir kendine gel Silkelen karamsarlıkga dusmussun penceren kapanmış gerCefi göremiyor inkar ediyorsun hadi by
Soran+1 yılSanırım senin dusunceni daha önce alıp tesekkur demiştim bir daha yazmama gerek yoktu ama yine saol by
- +1 yıl
@ecem35 bosuna ugrasma o sevdigine inandirmis kendini seven insan iltifat eder bisey yapar soran buna inanmak istemiyo tekmeyi yediginde anlar
Soran+1 yılSen çok yediğim için deneyimlisin her halde ecem
Bnece degıldır sahsen benımde gençlik yıllarımda liseli bır sevgılım vardı kız bana aşıktı eee liseli çıtır deyıp gezıp tozup sevışıyordum
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 506 cevap paylaştı. Hayır, büyük ihtimalle seni yataga atmaya calisiyor. dikkat et.
08 Yorumla
Soran+1 yılÖyle bir insan değil bu söylediklerini en başka hatası yok
Soran+1 yılEdiyorum ama şuana kadr hic bir yanlışını görmedim
Soran+1 yılİlla bir hatası olmadan ondan ayrilmalimiyim ne biçim saçmalık bu
- +1 yıl
Ya kendinden 13 yas birisi ile uzaktan uzaga konusuyorsun, adamın sana asık oldugunu dusunuyorsun, kendi yasıtlarından hic kimse ile olamamıs sana gonlu kaymıs ona inanıyorsun benim soylediklerim sacmalık mı? bir eksigi var ki yasıtıları sallamış bunu sende toy oldugun icin ondaki eksigi goremiyorsun azcık soz dinleyin.
Soran+1 yılAnladim
+1 yılYa ne saçma insanlarsınız ya biz kahinmiyiz arkadaş. Ne bilelim seviyomu sevmiyomu maksat soru olsun
111 Yorumla
Soran+1 yılYorum yapma ozmn bir zahmet
- +1 yıl
2 3 seferdir görüyorum ve rahatsiz oldum. Sende saçma sapan şeyler sorma bir zahmet
Soran+1 yılSende yorum yapma ozmn seni ilgilendirmez
- +1 yıl
Buraya yazıyosan bende yorum yaparım arkadaşım. Bu benim en doğal hakkım. Şimdi sen "buraya yazmak da benim hakkım" diceksin evet hakkın. Ama buraya yorum almak için yazıyosan gelen yorumlara katlanacaksın. Katlanamıyosan eğer yazmayacaksın.
Soran+1 yılLaf olsun diye de yorum yapmayacaksin
- +1 yıl
Laf olsun diye değil hanfımefendi düşüncelerimi yazdım. Eğer tahammül edemiyosan burada işin yok.
Soran+1 yılNeden laf kalabalığı yapıyorsun beyefendi eğer konu hakkında bir dusuncen yoksa fikrin yoksa konusmayacaksin susma hakkini kullanicaksin bu böyledir.
- +1 yıl
Ona siz karar veremessiniz ve ben bu konudan sıkıldım. Daha fazla uzatmayalım.
Soran+1 yılEvet bende çok sikildim
- +1 yıl
O zaman uzatmaya gerek yok bayan. Hayırlı ömürler inşallah
Soran+1 yılSağol.
Gizli Üye(36-45)+1 yılBak kardesim icinde bulundugumuz donem icin soyluyorum. 80 li adamlar citir hatunlardan hoslanir kenidine kendini kanitlama cabasi icindedir. Harcatma kendini iyi geceler
11 Yorumla
Soran+1 yılHarcatilacak bir durum yok iyi geceler
+1 yılIlk başlarda böyle değildi dimi?
Bana kendimi hatırlattın..03 Yorumla
Soran+1 yılEvet ilk basta ben tiripliydim simdi o tiripli birde üstüne nazli
- +1 yıl
Seni çok seviyo emin ol. Kimsenin dediklerine kafanı takma.. O sensiz yapamaz. Çok seviyo ama içten seviyo onu öyle kabul etmelisin.. Arada bir sende soğuk yaz ne olduğunu şaşırsın.. :) Kafana takma ayni durumu yasiyorum..
Soran+1 yılİşde takiyorum inş dedigin gibi seviyedir ben hic bir zaman birinin beni sevdiğinden emin olamam
+1 yılbence çok fazla o da belki olgun olduğu için böyle davranıyodur belki çocukça bulmuştur
012 Yorumla
Soran+1 yılNasıl çocukça hangi konuda sizce
- +1 yıl
yani öyle çok seviyorum aşkım demek her cümlenin sonuna aşkım canım cicim yazmak koluna dövme yaptırmak çocukta geliyodur diye düşünüyorum birde dövme konusunda dinen dövme yapıldığında alınan abdest falan kabul olmadığı için o yüzden de yaptırmayabilir
Soran+1 yılAma sonuçta bende istyrm kendi söz verdi ama zaten artik ben yaptrmasini istemiyorum. Ben bir şeye bir kere inanan insanin 2 kez asla inanmam
- +1 yıl
tamam sana söz verdi ama belki zamanı da olmadı o yüzden yaptırmadı veya başka bişey var bir sormalısın ona bence neden yaptırmadığını
Soran+1 yılEvet sormayliyim ama cesaret edemiyorum
- +1 yıl
neden cesaret edemiyosun ki bu soruyu sormak senin hakkın
Soran+1 yılSimdi sorarsan ne dusunecegini merak edoyorm ya da ne biliyim beni yapışkan biri sanmasini
- +1 yıl
o zaman sorma kendi bileceğin iş sonuçta senin ilişkin
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
en doğru kararıda sen verebilirsin bu konuda allah yardımcın olsun hayırlısı neyse o olsun hakkında
Soran+1 yılSaol iyi dileklerin için tesekkur ederim
- +1 yıl
rica ederim
Ya cocuk demekki liseli ya da 20 lik falan seviyor seninle tek derdi vakit gecirmek isini halletmek bnce
08 Yorumla
Soran+1 yılNe isi be kaçan nerde senin
Soran+1 yılKafan
Soran+1 yılDemekki sen insanlara o gözle bakiyorsun
Soran+1 yılSonuçta bende yetiskinim oda yetişkin anlatabiliyrmuyum
Soran+1 yıl20 yaşındayım fakat o kadar güzel olduğumu düşünmüyorum her insan gibi benimde kusurlarim var
+1 yılAçıklamayı okumadan yazıyorum; Bu kadar mı kötü durumdasın? Bu kadar mı yokluktasın? Mağarada falan mı yaşıyorsun?
03 Yorumla
Soran+1 yılHayır tabiki de cevrem tarafından çok beğenilen biriyim sadece aşık oldum bu ama maalesef sen yalnızlığından kendini mağarada hissedip sadece yoklukdan birimleriyle konusyrsan acirim sna
- +1 yıl
Ok. By.
Soran+1 yılBy.
Adam 33 yaşında. Çok şey bekliyorsun. Bu kadar aptal olmayın nolur.. :/
11 Yorumla
Soran+1 yılAptallikla ne alaka
+1 yılBence bu isi bizim gozumuzden degilde onun davranislarindan gozunden senin anlaman gerekiyo
010 Yorumla
Soran+1 yılBakınca anlayamıyorum kısacası bakamoyorum onu görünce çok utangaç biri oluyorum aksine her girdinin ortamda çok sıcak kanlı derler bana onu görünce ben ben degilim başka biri sanki
- +1 yıl
Peki tek bisey sorcam yan yanayken hic kalbine elini koydun mu hizli atiyormuydu
Soran+1 yılHic dikkat etmedim fakat yanyanakken sürekli gözlerimin içine bakıyor
- +1 yıl
Illaki bakcak napcak baska kizlarami baksin
Soran+1 yılGözlerini oyarim onun
- +1 yıl
Oy tabi icinede su doldur ic #)
Soran+1 yılYaparim kardeş emin ol bazı kızlar yapar ve bende yaparım
- +1 yıl
#))
Soran+1 yıl;) ™™™
- +1 yıl
$) 💰💰💰
Ya canım kardeşim ölmyi bayılmak sanmak bu olsa gereek
01 Yorumla
Soran+1 yılNe demek istediniz inan anlayamadim
+1 yılMantıklı ol biraz olmucak duaya amin demenin yolundasın sen ucuruma itme kendini insallah anlamıssındır beni
05 Yorumla
Soran+1 yılAnladım ne demek istediğinizi ama maalesef bazen öyle durumlar oluyor ki insan gönlüne söz geciremiyor şu an ayriksam yarin ask axisindan olurum
- +1 yıl
Gercekten dusunmeden konusuyosun sacmalik soylediklerin daha yasın 20 ya ergenlik donemindesin
Soran+1 yılHayr aksine çok olgun düşünen biriydi ilk defa aşık oldum aklım bunyem herşey birbirine ksrsti
- +1 yıl
Unut unutmalısın asla olmaz yası 33 sen 20 akla gelir bisey degil bu
Soran+1 yılMaalesef kor kütük asigim
+1 yılDövme günah abuk subuk şey istemişsin oda sanırım ikilemde senin abuk subuk bir kız olduğunu düşünüyor dur
01 Yorumla
Soran+1 yılDövme günah değildir araştır öğren tavsiye ediyorum kafani başka yerlere calistir
+1 yılKuşak çatışması bu :)
Çıtırı her olgun erkek sevrr aşkla değil şehvetle00 Yorumla
+1 yılMillete bak ne biçim ön yargılı. (: ve bu yüzden yalnızlar..
01 Yorumla
Soran+1 yılHmm
kendi yaşıtlarından birisini bulsan daha mantıklı olmaz mı?
03 Yorumla
Soran+1 yılÖyle ama bu işlerde nasip kısmet degilmi karşımıza çıkan herkes bizim kismetimoz imtihanimizdir
Soran+1 yılYani
+1 yılduygular kaypaktır. ınsanlar guvenılmez. umarım kotu bır son yasamazsınız
05 Yorumla
Soran+1 yılAmin saollun
- +1 yıl
duygular ınsanı aptalstırır unutma. cıddı bır karar alma noktasında baskalarına danısmayı sakın unutma sana mantıklı kısmını anlatsınlar. bazı hataların gerı donusu yok cunku
Soran+1 yılEvet biliyorum eğer bir karar veya bir netlik durumu olursa önce aileme danisirim önce ailemin kararını alirim
- +1 yıl
ıyı sevındım adına tekrar mutluluklar ve hoscakal
Soran+1 yılTeşekkürler hoş kalman dileğiyle
+1 yılyazdıklarını okumadan cevap verıyorum hayır degıldır :D
01 Yorumla
Soran+1 yılSaol
bir tane nokta koysaydın. Adama da böyle yazıyosan cevap vermez tabi.
01 Yorumla
Soran+1 yılAnlamadım ne demek istediginizii
O kisi seni zannedersem sevigi orak gormuyo fazla uzatmadan vur tekmeyi gonder
gitsin kutugu :))020 Yorumla
Soran+1 yılAma ben çok seviyorum ve sevince insa. Vazgecemiyor
Soran+1 yılAşkım diyor ondan başka bir şey demiyuor ben seni seviyorum. Demeden o deniyor öküz bildigin
Soran+1 yılAsigim vazgecemiyorum
Soran+1 yılValla şuana kadar toplamda iki kişiyle arkaslik yaptım birincisini bir avmde diz çöküp toplum içinde yalvarrtim sonrada hayır dedim buna rağmen 100 kere barışmak istedi ikincisinde suanki erkek arkadaşım ondan ayrildigimizda gün bardan topladilar sonra beni arayip telde iki saat ağladı barışmak için yani kısacası kızlar değil erkekler yalvarır ve kızlar asla diz dökmez aklında bulunsun
Soran+1 yılMaalesef bende bir huy var biri bana kotu davranirsa veya kuserse ben kaba veya umursamaz olamiyorum aksine daha uysal yarışmacı hep altan alan oluyuorum her konuda herkese ayniyim
Soran+1 yılSans isi
Soran+1 yılŞuana kadar olan fikirlerin için tesekkur ben sadece merak ettiğim için bu siteye üye olup bu soruyu sordum özel birşeyler konuşup paylaşmak için değil
Soran+1 yılOzure gerek yok bende size düşüncemi belli ettim anladiysaniz sevindim
Soran+1 yılTamam kabul edildi iyi geceler
Soran+1 yılBb sizede
+1 yılsen ilişkinin içindeyken bilememişsin biz nasıl bilelim
01 Yorumla
Soran+1 yılSana diyecek bir laf bile bulamiyorum soruyu okuyup dusunemiyrsan artik ne diye bilirim ki
+1 yılo kadar safsınız ki yazık diye diye okudum kendinizi kullandırıp attırmaya meyilli hale gelmişsiniz
05 Yorumla
Soran+1 yılSen çok kullanıp atilmissin bende öyle bir ihtimal bile yok
- +1 yıl
erkek kullanılmaz kullanır ilk önce bunu kafana sok zamanla ne demek istediğimi çok iyi anlıcaksın
Soran+1 yılErkeklerde kullaniir bunu ispatlamış bir insanin sende bunu kafana sok ama cinsellik olarak demiyorum
- +1 yıl
zaman zaman elbet dank edicek
Soran+1 yılSana Dank etse iyi olur bir zaman
+1 yılUlan işe pak ben 23 yaşına yeni girdim 20 yaşında bir kız görsem çocuk derim ya millet de var ya bende neyse aeo
01 Yorumla
Soran+1 yıl20 yasında ki insan çocuk değil yetişkin bireydir eve aramızda uçurum sayuilacak kadar çok büyük bir yas var sizde aeol
Gizli Üye(30-35)+1 yılHalk dilinde 250 gram diye adlandırılan kadın cinsel organına sahip olana kadar böyle yapıyo bir taktik olabilir umursamaz davranarak kendine daha çok bağlıyo ve hatta senin onu kendine bağlamak için cinsellik bekliyo aman dikkat
05 Yorumla
Soran+1 yılÖyle bir insan değil çünkü 8 aydır konusuyrz gorusuyoruz sadece ekimi tutuyor cinsellikle alakalı bir fikri düşüncesi olduğunu sanmiyorum
Cevap sahibi+1 yılSinsilik yapıyo
Soran+1 yılSanmam bence kendini belli ederdi
Cevap sahibi+1 yılBilemem
Soran+1 yılHmm saol
Gizli Üye(25-29)+1 yılistisnalar hariç tabi asik da olabilir ama genellikle senden çok vücuduna aşık olabilir
01 Yorumla
Soran+1 yılZayıf bir insan değilim yani fiziksel olarak beni beyenecegini sanmiyorim
Gizli Üye(30-35)+1 yılO çocuk, sen oyuncak oynuyorsunuz işte. Yakında bozulursun atar seni kenarı.
05 Yorumla
Soran+1 yılBizim bozulup kullanılıp atilicak bir durummuz yok ama seni çok kullanıp atmışlar galiba yazık
Cevap sahibi+1 yılYazdıklarımdan bu yorumu çıkarman saçma sadece :) Soru sormuşsun bende cevabımı verdim niye agresifleşiyorsun ki? Yoksa senin kafanda da mı benzer düşünceler var? Aaa pardon olmalı ki bu soruyu sormuşsun :)
Soran+1 yılSen önce düşünce ne sayıp cik ay pordon dusunmen için aklin olması lazım dogru ama sende akil olsa onu koyocak kafa yoktur yazık ben agresif olabilirm ama senin gibi atarli ergen degilim
Cevap sahibi+1 yılAtarlı ergen mi? Ahaha :D Yazdıklarımın hiçbir tarafında agresifliğe işaret olabilecek bir şey yok. Sağlıklı düşünemiyorsun güzelim :) Sorunlarındandır umarım bu durum. Eğer değilse vay haline :) İyi geceler :)
Soran+1 yılSana cevap bile verip parmaklarını görmüyorum ayarlı ergen
Gizli Üye(30-35)+1 yılVar o yaşlarda tanıdığım bir puşt. Kendi tabiriyle anlatıyorum, nerde çıtır bulsam yapıştırırım aga diyor. Gerisini sen düşün.
01 Yorumla
Soran+1 yıl10 parmağının hepsi bir değildir bence o kişiyle öyle bir düşünce sayipiyle konusmayi kesmelisin
Gizli Üye(36-45)+1 yılBenim yaşta 33 bana 25 yaşındakini çok görüyorlar bilgin olsun
09 Yorumla
Soran+1 yılEvet yas yüzünden aileme soyleyemiyorum yoksa istemeye gelmek istyr ailesi de beni çok beğenmiş
Cevap sahibi+1 yılAslında abartı bir şey yok bir çok kişi var böyle evlenen. Abdullah Gülü örnek ver onlara eski Cumhurbaşkanı 31 yaşında evlendi eşi 15 yaşında idi
Soran+1 yılAilem yaşı çok sorun eeder maalesef o konuda hic anlayışları yok bazen boyle yokluyorum imkânsız gibi gozukuyor
Cevap sahibi+1 yılBütün aileler ve insanlar bu yaş konusuna öyle der ama olan olur. Sanki onların hayatı mı? Ailelere bakarsan evleneceğin kişiyi onlar seçmek ister , çevrendeki herkes çok meraklı olur bu işe sen onlara aldırma.
Soran+1 yılMaalesef insan kendi hakkkinda konuşulanları duymamazlıktan gelemiyor
Cevap sahibi+1 yılSenin hayatın sadece seni ilgilendirir. Ama insan ister istemez kafaya takıyor bunları. Sen kendi mantığını kullanarak bak bir de olaya eğer gerçekten kaldırabileceksen bunu o zaman adımını at bence kararsız isen bu iş zor ama kesin kararını verdin ise iyi veya kötü sonucu ne olursa olsun gittiğin yolda sonuna kadar git ama her şeye de hazırlıklı olmalısın , güçlü olmalısın.
Soran+1 yılEvet işde o ikilemeden cikamiyorum sagol dusuncen ve fikirlerin için tesekkur ederim
Cevap sahibi+1 yılRica ederim. Emin olduğun bir yola girdinse asla arkana bakma hata yapmaktan da korkma hatalar bize hayatı öğretir. Sağlıkla kal.
Soran+1 yılTeşekkürler
Bence çok saçma kendi yaşında insan mı bitti memlekette onla cikiyorsun
01 Yorumla
Soran+1 yılAsk olabilrimi dicem allahini seversen yok askmis flan dyeceksen yazma
bence çok şanslı biri sizin gibi genç güzel bir Prenses bulmuş sizi kaybetmek istemez
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler
Gizli Üye(30-35)+1 yılAşık olduğunu sanmıyorum. Seninle gönül eğlendiriyor olabilir malesef
01 Yorumla
Soran+1 yılAnladım sagulun
Gizli Üye(30-35)+1 yılYas olarak buyuk beklentilerini karsilamamasi normal olgun yani
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAdam ağzının tadını biliyor diyelm :D 20 lik cıtrsn sonuçta :)
02 Yorumla
Soran+1 yılYa ne biçim insanlarsiniz sizin Allah belanizi versin
Cevap sahibi+1 yılPki
- Devamını Gör (36)
Devamını Gör(81)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 20 yaşındayım ve kendimden 13 yaş büyük sevgilim var bana aşikmidir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar