20 yaşındayım ve kendimden 13 yaş büyük sevgilim var bana aşikmidir?

İlk mesajları hep benim tamamı bekliyor ben aşkım yazmazsam mesaj sonuna kendiside yazmiyor beni sevdiğine emin olamiyorim ben cok ama çok seviyorum yazıyor o seni çok seviyorum yazıyor ayrıca bana hic iltifat ya da asklı bir söz bir cümle kurmuyor ben ona sana olurum diyorum o iyi deyip geçiyor verdiğim sevginin karsiligini alamiyorum ne yapmalıyım ondan vazgecemiuorum adımı koluna dövme yaptircakti ben istyrm diye söz verdi ama yaptirmadi neden
20 yaşındayım ve kendimden 13 yaş büyük sevgilim var bana aşikmidir?
Cevapla