Sevgilim olmaması durumunu nasıl hiç kafaya takmayabilirim?

Yaşım 23. Başlıkta bahsettiğim gibi olmadı. Bu durumu bazen fazla kafaya takıyorum, bazen takmıyorum. O anki moduma göre değişiyor yani. Ben hiç kafaya takmamak istiyorum. Ama ister istemez üzülemiyor insan arada. Ne yapmam gerekiyor?
Sevgilim olmaması durumunu nasıl hiç kafaya takmayabilirim?
Cevapla