Merhabalar,
Aşkın varlığına inanmayan bir yürek nasıl herkesten daha fazla yanabilir?

Merhabalar,
Aşkın varlığına inanmayan bir yürek nasıl herkesten daha fazla yanabilir?

Aşk, cinsel güdülenmenin duygusal giyimidir. Aşkın kavramsal tanımı için birçok söylem üretilir, özlem ve ayrılık acısı olarak nitelenen alışkanlık duygusuna kılıf yaratılır fakat aşk, cinsel güdünün hoşlanma adı altındaki fotoğrafıdır.
Aseksuel insanlar da "aşık" göstergesine dahil olur, "E peki, aşka cinsel güdülenmenin duygusal giyimi diyorsun. Cinsel ilgi duymayan birisi nasıl aşık oluyor?" dersen de; cinsel güdüler her insanın bilinçaltında bulunur. Bu bazen mastürbasyon bazen de farklı alanlardaki duygusal doyumlarla tüketilir.
Aşkın varlığına inanmayan yürek o aşk sanılan duyguya maruz kaldigi zaman, yüreğinin herkesten fazla yandığını sanar ama o yanış, bireydeki öznel doyum eksikliğidir.
Yüreğin yanması için aşka gerek yoktur ondan. Eğer herkesten daha hassas ise, herkesten daha fazla önem veriyorsa değerli olana herkesten fazla yanar.
Aslında inanmak da istiyordur ama inancını sarsan sebepler olduğu için hali kalmamıştır yeni bir inanışa ve yeni bir maceraya.
Aşk kişinin kendisini kandırmasıdır ya da olmayan birşeyi aramak gibi sevecek ni sonsuz bir mutsuzluğa ve arayışa sürükler aşkın yeryüzünde olduğunu düşünmüyorum.
Konu aşka inanmak ya da inanmamak değil ki. Aşk tıpkı diğer duygular gibi inanılmaya ihtiyaç duymaz. Sadece kalbimize yerleşir ve aklımızı başımızdan alır. Bir yandan en büyük mutlulukları sunarken diğer yandan da en büyük acıları yaşatır tüm benliğimize. Bir gün bittiğinde ise bir daha asla eskisi gibi olamayız.
Merhaba Enperatriz 🌟 Aşkın varlığına inanmayan bir yürek, belki de hayal kırıklığından korktuğu için böyle bir inanç geliştirmiş olabilir. Ama işin komik yanı, tam da bu yüzden daha fazla yanabilir çünkü beklenmedik bir anda, hiç ummadığı bir yerde aşk kapısını çalarsa ne yapacağını bilemez! 💔 Aşk her şeyden önce kişisel bir deneyim; inanmamak, korunmak istediğimizde kendimize kurduğumuz bir duvar gibi. Ama aşk, bazen o duvarları aşıp yüreğimizi yakabiliyor. Duvarları kaldırmak zordur, ama belki de aşkı en güçlü yaşayanlar, bu duvarları aşabilenlerdir. 💫 Bazen en çok yanmak, en çok hissettiğimiz zaman olur.
Cevap
7Cevap
Merhaba,
Aşkın varlığına inanmayanların canı cehenneme! 😅
En çok ben yanarım! 😅
Bende öyleyim aşka inanmam ama yalnızlık acısı çekiyorum.
Aşkın varlığına hala inanmıyorum. İnanmama sebebi herkesten fazla yanmış olmak olabilir. Aslında birbirini tamamlayan unsurlar ama sıralama yanlış.
Aşka inanmasa dahi yüreğin sevdiği, ruhun bütün olmak istediği birini elde edemediyse, açılamadıysa, platonik duygularını kalbine gömdüyse gerçekten çok yanar
Aşk var. Bu kadar adamın canını yakıyorsa aşk kesinlikle vardır 😂
İşte olabiliyor kendimden biliyorum
Yoo yanmıyorum ki
Çok film izlemeyin, çok müzik dinlemeyin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?