Çalıştığım yerden çıktıktan sonra iş yerindeki erkekler neden sirayla bana instadan istek atmışlardır?

İstek atanlardan biri iş verenin yakın arkadaşı bi doktordu digeri de meslektaşım olan bi çocuk. Çocuk o iş yerinden benden önce ayrılmıştı birkaç ay sonra da ben ayrıldım. Önce patronun arkadaşı olan doktor istek attı ertesi gün de çocuk. Cocuk bana mesaj atıp mesleki hedefimi falan sordu sonra bi daha yazmadı, doktor da zaten hiç yazmadı ama story atınca hemen görüyordu. Amaç ne?

Çalıştığım yerden çıktıktan sonra iş yerindeki erkekler neden sirayla bana instadan istek atmışlardır?
Cevapla