İlişkide erkeğin 13 yaş büyük olması nasıl sizce avantajları ve dezavantajları neler?

Tanıdığım bir çift var aralarında 13 yaş var adam şu an 49 yaşında ama yaşını göstermiyor kadın da 36 yaşında

İlişkide erkeğin 13 yaş büyük olması nasıl sizce avantajları ve dezavantajları neler?
Cevapla