Manitayı kıskanma hastalığı var arkadaşlar bu beni hasta ediyor ne yapmalıı?

Önceden bazı 3. Kişiler oldu o zamandan beri travma oldu hala daha bi güven sorunum var bi yandan da bana çok iyi gelen biri ama diğer yandan da hep bi kuşku ve kıskançlık yaşıyorum bu duyguyu köreltmenin yolu yok mu
Manitayı kıskanma hastalığı var arkadaşlar bu beni hasta ediyor ne yapmalıı?
Cevapla