Doğum günümde hayatıma son vermeyi düşünüyorum haksız mıyım?

Her şey üst üste geldi travmatik olaylar yaşadım çokça tam mutlu oluyorum derken çok kötü şeyler oldu dayanmaya çalıştım olmadı ama tam 23 yasima basacagim an yaşamımı sonlandıracagim çok kötü hissediyorum çıkış yolum yok kendimi kaybolmuş hissediyorum
Doğum günümde hayatıma son vermeyi düşünüyorum haksız mıyım?
Cevapla