Hamilelik testim pozitif çıktı, eşim bebek istemiyor. Ne yapmalıyım?

1 yıllık evliyiz. Hamileyim. Düğünden sonra fazlaca borç yaptık ödemeye çalışıyoruz şu anda bile. Zaten hamile olduğumu günler öncesinden anlamıştım ama cesaret edip test yapmaya ve eşime hamilelik belirtisi gösterdiğimi söyleyemedim. Tepkisinden o kadar korkuyorum ki çünkü istemediğini defalarca dile getirdi. Ne yapmalıyım lütfen ciddi cevap verirseniz sevinirim.
Hamilelik testim pozitif çıktı, eşim bebek istemiyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla