Gebelik testim pozitif çıktı ne yapacağımı bilmez hallerdeyim?

Reglim 10 gün gecikti test yaptım bir silik çizgi ile beraber sonuç verdi. Eşim işsiz kaç aydır. Üstelik sigara içmem hayatta diyen adam sevgiliyken beni kandırmış terk ederim diye söylememiş. Test pozitif çıkınca ben ağladım üzüldüm. Eşimse cünyırımız olacak vs diip dolandı evde. Bak daha evliliğimizi oturtamamışız farkında mısın ben annesi kandırılan bir bebek dünyaya getirmek istemiyorum sigara içen bir babası olsun çocuğumuzun istemiyorum dedim. Oysa üfff yine canım canım konuşuyosun bir şeye de mutlu olalım kursağımızda kalmasın dedi 😒 anlamafı bile beni

Gebelik testim pozitif çıktı ne yapacağımı bilmez hallerdeyim?
Cevapla